Konuyu Değerlendir
  • 6 Oy - 4.33 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PecoChip Cruze Performans-Ekonomi Modul ve Yazılım Uygulaması
#1
PecoChip Nedir ?
İnşallah merak eden soran herkesin sorduğu soruların ve merak ettiklerinin cevapları burada vardır ! Ozelden soru istemiyorum , 2 saat zahmet edip yazıp hazırladım, emeğe saygı lütfen zahmet edip okuyuverin , sormayın , herşey burada yazıyor .


Cruze a ozel hazırlanmış ilk ve en eski uygulamadır.
105 Derece yüksek motor çalışma rejimini 90 dereceye düşüren tek uygulamadır
P2096 P0141 P0420 dibi arıza kodlarını sistemden kaldıran tek uygulamadır
En iyi ve stabil performans artışı ve memnuniyet sağlayan tek uygulamadır
Kullanıcı memnuniyeti %99 olan tek uygulamadır

MODUL veya YAZILIM olarak iki farklı uygulamadır. 2009 da Cruze aracımı ilk aldığımdan beri kendi aracımdaki gorduğum performans eksikliğine istinaden deneyerek makine mühendisliği ve otomotiv,motor bilgi ve tecrübelerimle yolda-yokuşta-rampada deneyip test ederek geliştirdiğim performans uygulamalarıdır.
1. MODUL : Aractaki hantallığı kalkışlardaki titremeyi kaldırır, bayılmayı azaltır , yakıt sarfiyatı %5-10 arası düşer. 2010 dan beri kullanılıyor , hava filtresi üzerindeki sensorun fişi sokulerek araya takılır, sök tak basit uygulamadır. Kullanıcı kendisi takıp sökebilir, araca zararı yoktur 6 senedir kullanan yuzbinlerce km yapan araclar vardır , modulden kaynaklanan bir sorun yaşayan olmamıştır motora zararı yoktur akssine faydası vardır 3000 ve üstünde gelen böğürme tarzı motor sesi azalır. Kullanımdaki hissedilen performansa artışı aracın durumuna göre %10-15 tir. Piyasadaki en uygun fiyatlı performans uygulamasıdır . Modul bozulmaya karşı ömür boyu ömürboyu koşulsuz değişim garantilidir. (lifetime warranty) Cruze ve OPEL tüm GM ECOTECH benzinli motorlara uyumludur kullanılabilir.
2.YAZILIM : Cruze 1.6 109hp , 113hp , 124hp , 117hp , 1.4t 140 hp araçların motor beynine OBD2 soketi vasıtası ile bilgisayardan yuklenen performans yazılımıdır . Kullanımdaki değişim ve performans artışı sorunsuz ve arızasız araçta %30a kadar hissedilir , arac 1 vites kazanır sakin kullanımda yakıt %10 düşer , araçtaki şikayet edilen tüm performans sorunlarının tek yegane rakipsiz çözümüdür ve motor sesi azalır, muadili veya benzer bir uygulama yoktur, chiptuning uygulamalarından birkaç gömlek üstündür, fabrikasyon yazılımı uzerinde yapılan değişiklikle uzun vadede motora zarar vermeyen yazılım guncellemesi versiyon update şekilde bir uygulamadır. Hisssedilen gözlemlenen performans artışı, piyasada 113->124hp , 124->136hp rakamları ile reklamı yapılan yazılımların cok uzerindedir , rolling, 0-100km ve 0-400m testlerinde daha iyi ve üstün bir performans uygulaması yoktur . Module göre daha etkili ama daha pahalıdır ama yinede piyasadaki daha iyi ve üstün olmayan uygulmalardan pahalı değildir. Pecochip yazılım ile sorunsuz 150-200bin km yol yapmış Cruze araçlar mevcuttur.
*Yazılım yada modulun aracınıza zararı yoktur faydası vardır uygulama sonrası sorunsuz araçta motor sesi azalır sarfiyat düşer. Aracınıza sonradan takılmış ilave edilmiş olan LPG sistemlerinin ve aksesuarlarının ve bakım ve tamire eğitimli-tecrubeli olmayan ustalara görürülmesinin zararı yanında , yazılım ve modulun zararı 0-sıfırdır.
*Pecochip performans uygulamaları , Motorunda arıza olan veya lpg sistemi montaj veya kalibrasyon ayarları sorunlu araçların performans sorunlarının çözümü değildir.
*Pecochip uygulamaları için özel bir lpg ayarına ihtiyaç yoktur, araca uygun ve uyumlu bir montaj ve ayar yapılması yeterlidir, sorun olan bu montaj ve ayarı her Lpg cinin beceremiyor olmasıdır.
*Piyasada yapılan chiptuning uygulmalarından farklı olarak , Yazılım ve modul uygulaması için gelen araçları yolda kullanıp test ederek ve diagnostik testi yaparak arızalı olup olmadıklarını test ediyorum , sorunsuz araçlara uygulama yapıyorum , sorunu olan araçların arızaların tespit edip bildirerek , yazılımın şikayetlerine cozum olmadığını bildiriyor, oncelikle araçlarındaki arızayı çözmelerini tavsiye ediyorum.
*Piyasada yapılan chiptuning uygulamasında aracınız dükkana alınır , bir form doldurulur, yazılımınız okunur , merkeze gonderilir basit programlar ile yapılmış basit değişiklikler ile gelen yeni dosya aracınıza yuklenir , soz verilmiş ve iddia edilmiş olan rakamla alakalı bir belge veya olcum sonucu verilmez . Aracınızda bir fark goremeyip iade etmek istediğinizde gelen cevap atmosferik araclarda ancak bu kadar değişim olur diyerek , sonucu kabullenmeniz sağlanır.
*Pecochip yazılım sonrasında araçta anında fark edilir değişim hissedilir ve görülür . 7/24 Reklamı yapılan chiptuning ve pedal uygulamalarına kıyaslatartışmasız üstünlüğü kanıtlanmış ve kullanıcılarca da kıyaslanarak test ve tespit edilmiştir.(bknz. yorumlar ve google)
Bul
Alıntı
#2
bu ürünü tasarlayan kişi donanımhaber forumdaki samet baba nickli şahıs....sanırım siz de tanılşıyorsunuz kendisiyle....ben düşünmüyor değilim bunu ama en azından bi kişiden olumlu yorum görmek istiyorum ilk etapta
Bul
Alıntı
#3

Alıntı:
#46600 fuchka: bu ürünü tasarlayan kişi donanımhaber forumdaki samet baba nickli şahıs....sanırım siz de tanılşıyorsunuz kendisiyle....ben düşünmüyor değilim bunu ama en azından bi kişiden olumlu yorum görmek istiyorum ilk etapta


bende aynı görüşteyim kullanan birilerinin görüşü olmadan almak çok yersiz olur kendim bizzat sprint booster kullandım test ettim memnun kalmadım bu ürün nasıl fark ettirir bilemiyorum çok ucuz ama 100 tl bişey degil sprint booster 550 tl Smile
Bul
Alıntı
#4
Baki sen bu aygıtı kullandın mı?
Eğer isteresen \"O\" bir hâyâl değildir.
Bul
Alıntı
#5
Satıcıya msj attım birkaç şery sordum uygulama konusunda. Geri dönerse buradan paylaşacağım.
CRUZE 2009 1,6 LS mt +landirenzo+pecochip+wtcc
Bul
Alıntı
#6
Ben bu hafta içi taktıracağım arkadaşlar, hem uzun yolda test etme imkanı da bulacağım. Sizlere bilgi veririm Smile
Bul
Alıntı
#7
Bende, tecrübe etmiş birinin yorumlarını bekliyorum eğer bir yarar sağlıyorsa bu fiyata mükemmel olur...
İyilik yap hatırlanmaz,
Kötülük yap unutulmaz,
Sen kimsenin \'YAPAMAZ\' dediğini yap,
Çünkü söylemeselerde akıllarından çıkmaz...[/b]
Bul
Alıntı
#8

Alıntı:
#46622 okayhan: Ben bu hafta içi taktıracağım arkadaşlar, hem uzun yolda test etme imkanı da bulacağım. Sizlere bilgi veririm Smile


Özgür hocam, sizin ve baki hocam gibi forumun gediklilerinden yorum almamız daha sevindirici olur.
İyilik yap hatırlanmaz,
Kötülük yap unutulmaz,
Sen kimsenin \'YAPAMAZ\' dediğini yap,
Çünkü söylemeselerde akıllarından çıkmaz...[/b]
Bul
Alıntı
#9
o değil de bu ertürbülatör diye bişe var benim kafama yattı o iş..ufak bi turbocuk mu desem yoksa tirbülansın başarısı mı desem bilmiyom da gayet mantıklı...ama yüksek devirlerde ne yapar bilmem...sonuçta 113 lük ile 124 lük arasındaki tek fark manifolttan kaynaklanıyor...bu cihaz da o manifolda uygulanarak verim arttırıyor...mantıklı gelmiyo değil fiyatını öğreneyim sanırım takacam ben onu
Bul
Alıntı
#10
Özgür aynı yerden mi alacaksın aleti? aldığın yer başka ise oranın adı sanı nedir*
CRUZE 2009 1,6 LS mt +landirenzo+pecochip+wtcc
Bul
Alıntı
#11
Aynı yerden, direkt sahibinden alacağım arkadaşlar.
Bul
Alıntı
#12
Herkese merhaba,

Erturbulatörü yaklaşık 2 aydır kullanıyorum.Aracıma 97 oktan benzin koyuyorum.Aracın düşük devirlerdeki performansı biraz daha iyileşti.Fakat aracım 3800 km de.Bu iyileşmenin yavaş yavaş rodajı tamalamayla mı yoksa cihazdan mı tam anlayamadım.Aracım 2010 model manuel vites.Yakıt sarfiyatı için örnek vermek gerekirse pazar günü çekmeköyden aksaraya gittiğimde yaklaşık 100 km de 6 litre yaktı.Yol açıktı ve büyük bir kısmını şehirler arası yol gibi düşünmek lazım.Kış aylarında soğuk havadan dolayı yakıt sarfiyatının da yüksek olduğunu göz önünde bulundurmak lazım.Sıkışık trafikte ise 8,5-9 litre civarında yakıt sarfiyatı oluyor.

Saygılar
Bul
Alıntı
#13
Dostum,

Cruze aracların yazılımı max 95oktana gore duzenlenmiş, (benim gorduğum sadece avrupa ve bizde 95-97 oktan benzin kullanılıyor, dunyada genelde 87-89-91 oktan benzin kullanılır.)Bu yuzden 97oktan benzin kullanılmasının faydası yoktur hatta uzun vadede sıkıntı yaşatabilir. LPG nin de oktanı yuksek olduğu için aracın yazılımından oturu supaplarda hasar yapabiliyor. Ama nedense ortalıkta supapların ***** ilişkilendirilmiş komik bir soylenti var. Merak edip araştıranda yok internette bu supap ***** meselesini nedense. Bir deli kuyuya bir taş atıyor, 10 akıllı cıkartamıyor....
Bul
Alıntı
#14

Alıntı:
#46660 neovo: Herkese merhaba,

Erturbulatörü yaklaşık 2 aydır kullanıyorum.Aracıma 97 oktan benzin koyuyorum.Aracın düşük devirlerdeki performansı biraz daha iyileşti.Fakat aracım 3800 km de.Bu iyileşmenin yavaş yavaş rodajı tamalamayla mı yoksa cihazdan mı tam anlayamadım.Aracım 2010 model manuel vites.Yakıt sarfiyatı için örnek vermek gerekirse pazar günü çekmeköyden aksaraya gittiğimde yaklaşık 100 km de 6 litre yaktı.Yol açıktı ve büyük bir kısmını şehirler arası yol gibi düşünmek lazım.Kış aylarında soğuk havadan dolayı yakıt sarfiyatının da yüksek olduğunu göz önünde bulundurmak lazım.Sıkışık trafikte ise 8,5-9 litre civarında yakıt sarfiyatı oluyor.

Saygılar



nerden ne fiyata aldınız acaba?
Bul
Alıntı
#15

Alıntı:
#46614 Çağrı: Baki sen bu aygıtı kullandın mı?


benim araç chipli bunlar bende sonuç vermiyor en yakın zamanda cihaz öncesi ve sonrası için dyno sonuçlarını buraya koyup paylaşacağım ona göre net cvbı kendiniz verirsiniz
Bul
Alıntı
#16
Yeni bir üyenin yazdıkları ne kadar samımı bulunur bilmiyorum ama fikirlerimi yazayım yinede.yukarıdada yazıldığı üzere bu aparatı geliştiren kişi sanırım donanımhaber dede yazıları olan Sametbaba üye isimli beydir.Oradaki bütün forumu okumuş biri olarak kendisi cruze sahibi biridir ve araç hakkında oldukça geniş bilgilere sahip biri diye biliyorum o beyle hiçbirşekilde tanışıklığım hatta net üzerinden bile konuşmuşluğum yoktur sadece yazılarından takip ediyorum ve bence bu kon uda oldukça bilgili biri.cruzların kronik sorunlarını kendiside yaşadiğı için servislerde bile çözülememiş sorunları kendi çabalarıyla halletmiş biri geri videsteki ses önden gelen lokurtulr ve en son olarakta aracın performansı ile ilgili bu çalışması tabiki son kararı kullanıcılar söyleyecektir
Bul
Alıntı
#17
ben siparişimi verdim an itibari ile her ne kadar ben aracımın cekişinden memnun olsam dabi takayım sırf merakımdan aldım yoksa 113 lük kullanan bi arkadasıma hediye edecem...izlenimlerimi paylaşacağım illa ki
Bul
Alıntı
#18

Alıntı:
#46664 Expert: Dostum,

Cruze aracların yazılımı max 95oktana gore duzenlenmiş, (benim gorduğum sadece avrupa ve bizde 95-97 oktan benzin kullanılıyor, dunyada genelde 87-89-91 oktan benzin kullanılır.)Bu yuzden 97oktan benzin kullanılmasının faydası yoktur hatta uzun vadede sıkıntı yaşatabilir. LPG nin de oktanı yuksek olduğu için aracın yazılımından oturu supaplarda hasar yapabiliyor. Ama nedense ortalıkta supapların ***** ilişkilendirilmiş komik bir soylenti var. Merak edip araştıranda yok internette bu supap ***** meselesini nedense. Bir deli kuyuya bir taş atıyor, 10 akıllı cıkartamıyor....



Herkese merhaba ,

Türkiye\'de kullanılan 95 oktan yakıtların gerçekten 95 oktan olduğunu düşünmüyorum.Geçmiş tecrübelerimden şunu söyleyebilirim aynı aracı yurt dışında kullandığımda performans açısından arada çok fark olduğunu gördüm (Ford Focus).Yakıt kalitesi önemli bir konu bence.Bu tür cihazlardan mucize beklememekle birlikte bir makina mühendisi olarak çalışma prensibi olarak fayda sağlayabileceğini düşünüyorum.Ben burada sadece kendi yorumumu dile getiriyorum.Cihazın reklamını yapmak gibi bir düşüncem yok.

Saygılar,
Bul
Alıntı
#19
bi gelişme varmı merak içindeyim?
2011 Siyah 3th. wtcc Cruze with Pecochip[Resim: a880678.jpg]
Bul
Alıntı
#20
ben sipariş verdim bugün olmazsa yarın elimde olur....2 tane istedim bi 124 lük otomatiğe takacam bi tane de 113 lük manuele takacam(lpg li) gelişmeleri yazacam buraya
Bul
Alıntı
#21
Kazım Bey; 99 tl lik olandan değil mi? montajı kolaymış mı?
CRUZE 2009 1,6 LS mt +landirenzo+pecochip+wtcc
Bul
Alıntı
#22
Hakan Bey,montaj kolay bildiğiniz fişe prizi takmak gibi birşey,önemli olan gerçekten farkedilir bir etki yaratıp yaratmaması...
İyilik yap hatırlanmaz,
Kötülük yap unutulmaz,
Sen kimsenin \'YAPAMAZ\' dediğini yap,
Çünkü söylemeselerde akıllarından çıkmaz...[/b]
Bul
Alıntı
#23
evet yunus bey. montajının kolay oldugunu söyledi ben fotolu bi klavuz gibi bişe istedim onu da paylasırım vburdan
Bul
Alıntı
#24
inş etkili sonuç verir de şu düşük viteslerde bayılma derdinden kurtuluruz.
2011 Siyah 3th. wtcc Cruze with Pecochip[Resim: a880678.jpg]
Bul
Alıntı
#25

Alıntı:
#46664 Expert: Dostum,

Cruze aracların yazılımı max 95oktana gore duzenlenmiş, (benim gorduğum sadece avrupa ve bizde 95-97 oktan benzin kullanılıyor, dunyada genelde 87-89-91 oktan benzin kullanılır.)Bu yuzden 97oktan benzin kullanılmasının faydası yoktur hatta uzun vadede sıkıntı yaşatabilir. LPG nin de oktanı yuksek olduğu için aracın yazılımından oturu supaplarda hasar yapabiliyor. Ama nedense ortalıkta supapların ***** ilişkilendirilmiş komik bir soylenti var. Merak edip araştıranda yok internette bu supap ***** meselesini nedense. Bir deli kuyuya bir taş atıyor, 10 akıllı cıkartamıyor....



Öncelikli şunu belirtmek istiyorum subapların ***** ilgili yazıyı ben yazdım.Şunu belirtmek isterim bu yazdıklarım araştırılmadan söylenmiş soylentiler değil.Kavuklarda feriz beyle otururken Chevrolet ege bölge sorumlusu geldi.Lpg onayı konusunu sorduğumda bu araçların subapların civa alaşımlı , lpg yanma ısısı benzinden yüksek olduğu için uzun.vadede uzama yapıyor dedi. Ha lpg aktrisin subapların da titanyum yaptırırsin birşey olmaz dedi.Yanlış hatırlamıyorsam feriz beyin aracında böyle bir uygulama var.Lpg ile ilgili tüm konularda kaynağı ile birlikte yazmaya çalışıyorum.Lütfen söylenti gibi söylemlerden bulunmayan.Ayrıntılı bilgi almak isteyenler chevrolet turkiyeyi arayabilirler.

Saygılar...
HER ŞEY VATAN İÇİN!!!![left][/left]

[Resim: 289x6bb.jpg]
Bul
Alıntı
#26

Alıntı:
#46827 Ekrem ERTEKİN:
[red]Alıntı:
#46664 Expert: Dostum,

Cruze aracların yazılımı max 95oktana gore duzenlenmiş, (benim gorduğum sadece avrupa ve bizde 95-97 oktan benzin kullanılıyor, dunyada genelde 87-89-91 oktan benzin kullanılır.)Bu yuzden 97oktan benzin kullanılmasının faydası yoktur hatta uzun vadede sıkıntı yaşatabilir. LPG nin de oktanı yuksek olduğu için aracın yazılımından oturu supaplarda hasar yapabiliyor. Ama nedense ortalıkta supapların ***** ilişkilendirilmiş komik bir soylenti var. Merak edip araştıranda yok internette bu supap ***** meselesini nedense. Bir deli kuyuya bir taş atıyor, 10 akıllı cıkartamıyor....



Öncelikli şunu belirtmek istiyorum subapların ***** ilgili yazıyı ben yazdım.Şunu belirtmek isterim bu yazdıklarım araştırılmadan söylenmiş soylentiler değil.Kavuklarda feriz beyle otururken Chevrolet ege bölge sorumlusu geldi.Lpg onayı konusunu sorduğumda bu araçların subapların civa alaşımlı , lpg yanma ısısı benzinden yüksek olduğu için uzun.vadede uzama yapıyor dedi. Ha lpg aktrisin subapların da titanyum yaptırırsin birşey olmaz dedi.Yanlış hatırlamıyorsam feriz beyin aracında böyle bir uygulama var.Lpg ile ilgili tüm konularda kaynağı ile birlikte yazmaya çalışıyorum.Lütfen söylenti gibi söylemlerden bulunmayan.Ayrıntılı bilgi almak isteyenler chevrolet turkiyeyi arayabilirler.

Saygılar...
[/red]


peki bunun yani subapların titanyumdan yapılmasının ***** ne kadar çıkar bi bilginiz var mı yani ben şimdi aracıma bunu yaptırmak istesem ne ***** çıkar bana??
Bul
Alıntı
#27
Arkadaşlar bu su supap konusu enteresan olmaya başladı, bence burada tartışmayı boşverip,
biraz google da araştılarım yada supar a supsan a soralım. Hangi bolge muduru soylemişse titanyumdan supap konusunu,
kendi ya makina muhendisi değil, yada bilemiyorum artık. Titanyumdan supap olmaz, Titatnyum alaşımlı belki
adamlar, bu motor sıradan 1.6 motor yahu, o zaman 600cc motrsiklet motorunu 18000rpm cevirip 120hp alanlar motorda ne nasıl supap nasıl piston kullanmış merak ettim. Bu konuyu uzatıp buyutmeye gerek yok, yazılım sorunu olduğunu butun LPG firmalarının merkezinde teknik sorumlular biliyor ve GM Turkiye yi karşılarına almak işlerine gelmiyor, bizzat kendileri soyledi gecen haftaki LPG fuarında. başlık belli ve konu supaplar değil. Supap konusunu dert edenler için ayrı başlık açılmalı bence.
Bul
Alıntı
#28

Alıntı:
#46845 Expert: Arkadaşlar bu su supap konusu enteresan olmaya başladı, bence burada tartışmayı boşverip,
biraz google da araştılarım yada supar a supsan a soralım. Hangi bolge muduru soylemişse titanyumdan supap konusunu,
kendi ya makina muhendisi değil, yada bilemiyorum artık. Titanyumdan supap olmaz, Titatnyum alaşımlı belki
adamlar, bu motor sıradan 1.6 motor yahu, o zaman 600cc motrsiklet motorunu 18000rpm cevirip 120hp alanlar motorda ne nasıl supap nasıl piston kullanmış merak ettim. Bu konuyu uzatıp buyutmeye gerek yok, yazılım sorunu olduğunu butun LPG firmalarının merkezinde teknik sorumlular biliyor ve GM Turkiye yi karşılarına almak işlerine gelmiyor, bizzat kendileri soyledi gecen haftaki LPG fuarında. başlık belli ve konu supaplar değil. Supap konusunu dert edenler için ayrı başlık açılmalı bence.



Ben ne desem bir cevap bulunuyor.Titanyum yada alaşımı her neyse.İnanmayan arayıp Feriz Beyle görüşür.Ben kendi görüşlerimi ya da bildiğim şeyleri iletmiyorum.Kavuklar servis müdürü ve Chevrolet Ege bölge sorumlusunun bana anlattıklarını sizinle paylaşıyorum.Bu sözlerinizi bana değil arayarak yüzlerine söyleyebilirsiniz.Bu sayede benim yanlış anladığımı ya da onların bizleri geçiştirmek için üfürdükleri ortaya çıkar.Böylelikle biz de burada sizin gibi bilgili üyelerimiz karşısında küçük duruma düşmeyiz.



Özellikle tavsiyeniz üzerine interneti tekrar araştırdım.Cruze için söylenen sübap konusu bazı markaların bazı modellerinde de mevcut olduğunu gördüm.linkBurda da bu tarz bir sorun yaşayan başka marka bir aracın kullanıcısı var.Ve ne hikmetse benim daha önceden belirttiğim gibi yanma ısısı nedeniyle sübaplarda sorun çıkmış.

Saygılar...
HER ŞEY VATAN İÇİN!!!![left][/left]

[Resim: 289x6bb.jpg]
Bul
Alıntı
#29
Ekrem Bey,

Kusura bakmayın , sizinle bir alıp veremediğim yok, ortada yetkili birileri tarafından yapılan teknik acıklamalar,
konu üzerinde yeterli bilgiye sahip olmayanlar için açıklayıcı ve ikna edici gelebilir. Ama konu üzerindeki teknik birikime sahip hiç kimse tabiri caizze yemez boyle acıklamaları. Ortada supaplara zararlı bir ısı varsa onu ortadan kaldırırsınız,
nasıl mı olur, avans ayarları ile oynasınız yada yakıt karışımı ile. 1.4, 1.6 turbolu araçlarda daha buyuk ısılar oluşuyor,
yerine gore manifolt ve turbo kızarma noktasına geliyor, bunlarda kullanılan supapları mı araştıralım şimdi.
Demek istediğim sıradan 1.6 motor bu, diğer sıradan 1.6 motorlara gore daha *** süpap mı kullanılmış olarak algılamalıyız o zaman. Sozlerim size değil supap konusunu gundeme getirenlere. Dediğim gibi prince ve lavato gibi lpg firmalarının teknik sorumluları ile goruşmştum LPG fuarında Cruze araclardaki arıza ışığı yakması ve supap konularında.
İki farklı firmadaki teknik muhendislerse supaplar ile alakalı bir sorun olmadığını dusunuyorlar.
Bul
Alıntı
#30
ya arkadaslar konu baslıgı performans modulu sız ne konusuyosunuz baska bı konu açıp orda konussanız daha ıyı olmazmı sureklı gırıyorum konuylaalakalı gelısme yok lutfen bıraz dıkkat edelım...
Bul
Alıntı


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Cruze Otomatik Vites sorunları daos009 352 123,888 12-10-2020, Saat: 14:36
Son Mesaj: yusufk53
  Cruze - Chevrolet Cruze Sahipleri Listesi ve Yeni Kayıtlar gencay35 1,077 206,947 30-09-2020, Saat: 11:31
Son Mesaj: Ahmetgd38
  2013 MODEL CHEVROLET CRUZE 1.6 SPORT PLUS Jesur 1 76 28-09-2020, Saat: 18:18
Son Mesaj: abluka
  Cruze almayin diyen yetkili servis ustasi? muratogretmen25 2 131 22-09-2020, Saat: 22:50
Son Mesaj: yusufk53
  Cruze stop lambası sorunu Arf19 0 76 08-09-2020, Saat: 19:49
Son Mesaj: Arf19

Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi