Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cruze - Araç Arıza Uyarıları ve Arıza Kod Açıklamaları
#31

Alıntı:
#90669 mehmetefe: Herkese günaydın.Bende de buna benzer bir sorun var.Kontağı yarım tur çeviriyorum. Tüm ışıklar yanıyor. Daha sonra sadece motor arıza lambası yanık kalıyor, diğerleri sönüyor. Kontağı tam çevirip aracı çalıştırdığımda motor arıza lambası da sönüyor. Motor çalışır vaziyette iken hiç motor arıza ışığı yanmadı.
Burada sormak istediğim. Kontağı yarım tur çevirdiğimde hepsinin yandıktan sonra neden motor arıza lambasının da diğerleri gibi sönmediği, araç çalıştıktan sonra söndüğü. Bu durum yaklaşık 1 aydır falan var. daha önce tüm ışıklarla beraber sönüyodu motoru çalıştırmadan.
Yorumlarınız ve vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkürler.



Yaşadığın durum gayet normal, aslında hep böyleydi ama sen yeni dikkat etmişssin. Aynı olayı ben de yaşamıştım Smile
Bul
Alıntı
#32

Alıntı:
#90166 niko1903: Arkadaslar Bişi Sorucam 2010 Model lpgli Bir Cruz aldım Anahtarı takıp Kontağı Çevirdiğimde Motor arıza lambası yanır ama Motor Çalıştıktan 2-3saniye sonra sönüyor bu normalmi ?.bide araçta dik bi yokusu cıkarken araç 20 kmhızla cıkıyor gaza yüklenmsemde araç çekmiyor ..ve arada sırada özellikle aksamları abs lambası ve esp lambası yanıyor (sadece yanıyor yanıp sönmüyor)oda 3-4 dk sonra geçiyor bilenler yardımcı olursa cok seviniim aracı aldım elimde patlamasın Sad( walla cok sevdiğim aractan bir anda soğudum.



sorununuzun tek çözümü pecochip almanız ve yeniden lpg ayarına gitmeniz olacaktır.
Bul
Alıntı
#33
Özgür aslında hep böyleydi diyorsun ama hayır hep böyle değildi. Diyorum ya 1 ay kadar öncesine kadar diğer ışıklarla beraber sönüyodu. şimdi kontağı tam çevirince sönüyor. neyse doğal bi şeyse önemi yoksa sorun yok.Bi de sana bi şey daha soracam. geçen hafta servise gittim. geri geri giderken frene basınca çıkan sesi sordum. ruhsat fotokopisini aldılar. tamam 3 gün sonra biz sizi ararız dediler. bugün 6. gün daha arayan soran olmadı. Kontak anahtarını da sorfum sustalısı bozuk diye. onu da yapamayacaklarını söylediler. tekay anahtarcı var ona git dediler. ona gittim o da yapamayacağını söyledi. Bi site buldum. anahtarı gönderin biz yenisi ile değiştirip ( anahtar kabı ) size gönderecez dedile. ama kafamda güvenlikle ilgili şüpheler oluştu. Acaba anahtarı kopyalayabilirler mi diye. sen ne dersin.
Bul
Alıntı
#34
İzmir\' de parça sıkıntı var hep, 3 ay bekleyen arkadaşlarımız bile oldu bu konuda. Umarım erkenden hallolur işin.

Kontak anahtarı zaten garanti dışıdır otomatikman. Bence en iyisi kumanda kabı almak. Ebay\' de satılıyor, cüzi bi bedeli var. Gerçi bilmiyorum, sustalın çalışma durumu nasıl. Sadece kumanda kasası kenarlarından açma yapmaya, parmaklarınla bastırınca oynamaya başladıysa daha fazla arasının açılmaması için kumanda kabı almak en iyisi. Benim kumanda da kasasından oynamaya başladı.

Bence dışarıya, bir yere gönderme kumandayı. Burası Türkiye, her şey olabilir.
Bul
Alıntı
#35
Sustalı kapanmıyor. sustalı kısmı bozuk. Düğmeye bassan da basmasan da anahtar açıp kapıyo. Anahtar kabı sipariş etsem sorun düzelir mi. anahtar kabını kendim değiştirebilir miyim.
Bul
Alıntı
#36
anahtar kabını değiştirirseniz büyük ihtimal sorun çözülür. eğer kaskonuz varsa onda da anahtar kaybı teminatı vardır büyük ihtimal cebinizden para çıkmadan o şekildede değişim yaptırabilirsiniz
Bul
Alıntı
#37
Teşekkürler Haluk bey...
Bul
Alıntı
#38
biraz önce işe giderken bir anda anahtar kontakta kapı açtığınızda gelen sese benzer bir ses verdi çeyrek deponun üzerinde bir benzin vardı araçta benzin bitmiş gibi gösterdi birde araç resmi içinde anahtar olan arıza ışığı yandı o ne demek oluyor acil servise gitmem gerekiyor mu?.... Daha sonra söndü ışık benzinde normale döndü anlık yakıt göstergesinin üzerindeki arıza ışığı yanmıştı acil yardım ederseniz sevinirim...
Bul
Alıntı
#39
merhaba aracınızda lpg varsa muhtemelen fakir yada zengine karışım almış ondan hata vermiştir. benzinli ise pis benzin yüzündende bu hatayı vermiş olabilir her hangi bir arıza ışığı yanmıyorsa servise gitmenize gerek yok.
Bul
Alıntı
#40
Arkadaşlar arıza lambası genelde lpg kaynaklı gaz aldığınız yeri değiştirin 200 km sonra otomatikman sönüyor.
Bul
Alıntı
#41
Merhaba arkadaşlar P00011 Hata Kodu hakkında bilgisi olan var mı ?

Bul
Alıntı
#42
Refik Bey, bu kod otomatik şanzıman vites geçiş sorunları ile ilgili olmalı.
Bul
Alıntı
#43
araç manuel o imkansız kodu buldum tşkler.

Bul
Alıntı
#44
Anladım. Peki ne anlama geliyormuş acaba?
Bul
Alıntı
#45
Kam mili arızası

Bul
Alıntı
#46
selamlar,
aracım 2010 ls plus at e-84 arıza lambası yakıyor.seyir halinde aniden gazı kesiyor ve stop ediyor.
konuyla ilgili ne yapmam gerekir arıza kodunun anlamı nedir? şimdiden yardımlarınız için tşk ederim.
Bul
Alıntı
#47
bakındım ama öyle bir arıza kodu bulamadım eminmisiniz koddan ?

Bul
Alıntı
#48
meraba arkadaşlar ufak bisorunum var anlayaan arkadaşlar cevaplarsa sevınırım bugün frenlerde bı acaiplık var normal bı fren yapınca sankı biryere surtuyor sonra esp ışıkları yakıyor herzaman olmuyor ama 3 kez oldu gerı gıderken fren yapıncada ışıkları yakıyor neden olur acaba cevaplarsanız sevınırım
Bul
Alıntı
#49
yüzde seksen sensörlerden biri arızalı ışıları yaktığında sistemler devre dışı oluyor dikkat edin. servisde arızalı sensör değiştirince düzelir.
Bul
Alıntı
#50

Alıntı:
#104927 BATUHAN_PLUS: selamlar,
aracım 2010 ls plus at e-84 arıza lambası yakıyor.seyir halinde aniden gazı kesiyor ve stop ediyor.
konuyla ilgili ne yapmam gerekir arıza kodunun anlamı nedir? şimdiden yardımlarınız için tşk ederim.


82 olabilir mi kod
Bul
Alıntı
#51

Alıntı:
#110808 zemheri: meraba arkadaşlar ufak bisorunum var anlayaan arkadaşlar cevaplarsa sevınırım bugün frenlerde bı acaiplık var normal bı fren yapınca sankı biryere surtuyor sonra esp ışıkları yakıyor herzaman olmuyor ama 3 kez oldu gerı gıderken fren yapıncada ışıkları yakıyor neden olur acaba cevaplarsanız sevınırım



Balatalar bitmiş olmasın?
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı
#52
selamlar herkese! aracımda son iki gündür code 65 ve anahtar işareti gösteriyor fakat uzunları yaktığımız koldaki düğmeye basınca kayboluyor ve yanmıyor birdaha. aracı tekrar çalıştırdığımda ise herşey normal ve hiçbir cod uyarısı vermiyor.araç uzun çalıştırılmadığında veriyor bu uyarıyı sanırsam. sizce nedeni ne olabilir?
Cehalet mutluluksa bilgi cezadir..
Bul
Alıntı
#53

Alıntı:
#82275 zemheri: hayırlı geceler arkadaşlar aracımın motor ışıgı yanıp yanıp sönüyor burda cok kötü kar yagıyor bide TC ışıgıgla ESP direk yanıyor arac calışırken titriyor gaz yemiyor gibi yorumlarsanız sevinirim


aynı sorun benim aracımda da var ama burda hava sıcak motor ilk çalışmada problemsiz çalışıyor araıza ışıgı bile yanmıyor sonra da tc ışığı ile esp ışığı yanıyor ve ardından mtor titremeye başlıyor lütfen biri yardımcı olsun
Bul
Alıntı
#54
arkadaşlar bende de cruze 2011 ls otomatik vites bir araç var. yaklaşık bir ay önce lpg taktırdık. ilk defa dün sarı arıza ışığı yandı. muhtemelen lpgdendir diye düşünüyorum. fakat ekranda herhangi bir cod filan yazmıyor. acaba cod yazması için kırmızı olan arıza ışığının mı yanması gerekiyor? ilk defa chevrolet bir araç kullandığım için bilemedim. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler, iyi forumlar.
Bul
Alıntı
#55

Alıntı:
#123210 Avez14: arkadaşlar bende de cruze 2011 ls otomatik vites bir araç var. yaklaşık bir ay önce lpg taktırdık. ilk defa dün sarı arıza ışığı yandı. muhtemelen lpgdendir diye düşünüyorum. fakat ekranda herhangi bir cod filan yazmıyor. acaba cod yazması için kırmızı olan arıza ışığının mı yanması gerekiyor? ilk defa chevrolet bir araç kullandığım için bilemedim. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler, iyi forumlar.



LPG ayarlarından kaynaklanan bir durum olup iyi bir ustaya ayarınızı yaptırdıktan sonra Chevrolet servisinde aracı makineye bağlatarak kontrol ettirin.
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı
#56
arkadaslar selamlar,benim,bir sorum, olacak, code 54 ikaz,yaziyor, zaman zaman, yandaki,koldan dügmeye basip m kapatiyom.
ögrendigim, kadariyla,mazot, filtresindeki, su varmis. ondan kaynaklaniyormus.yorumlarinizi, bekliyom saygilarr..
Bul
Alıntı
#57
P0054 Oksijen sensörü ısıtıcısı arızası.
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı
#58
kardes selamlar,cevap, verdigin icin, tsk ler. arabayi aldigimda hemen mazot filtresini degisdirtdim. ama yolda,giderken.code 54,ikazi yazdi. arabaninda, yabancisiyim. tesadüf yandaki koldan, kapattim. ve arada hep code 54 yine yaziyor.bende hep kapatiyom. simdiyede, dekte 3000, kilometre yaptim.insallah ,bi sorun olmaz.benimkinde,sadece 54, yaziyor. P0054, degil.
arasdirmama, göre mazot filtresinde , su, var diyo. code 54,dün anlaminda.
Bul
Alıntı
#59
Günaydın arkadaşlar, ben de 2011 model cruze plus edition aldım. Kod E95 hatası veriyor. Biraz araştırdım, koltuk altındaki hava yastığı soketlerinden kaynaklandığı kanısına vardım. Benim araçta sağ emniyet kemeri sadece bir somunla tutuyor, o da tam oturmadığı için oynama yapıyor. Sanki bir kaç parçası eksikmiş gibi. Servise henüz ***** ama, sorun buradan kaynaklanıyor olabilir mi acaba? Teşekkürler.
2011 CRUZE 124HP 1.6 16V LS PLUS DESİGN EDITION+PECOCHİP+BODY KİT
MENDERES YILDIZ
0536 266 22 00
Bul
Alıntı
#60
Menderes Bey konu ile ilgili çok eski bir başlık olması lazım forumda. Ararsanız bulabilirsiniz. Aklımda kaldığı kadarıyla garantiden kabloyu değiştiriyorlar. Garantisi olmayanlar da lehimle işi çözüyordu sanırım.
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Cruze Otomatik Vites sorunları daos009 352 123,911 12-10-2020, Saat: 14:36
Son Mesaj: yusufk53
  Cruze - Chevrolet Cruze Sahipleri Listesi ve Yeni Kayıtlar gencay35 1,077 207,187 30-09-2020, Saat: 11:31
Son Mesaj: Ahmetgd38
  2013 MODEL CHEVROLET CRUZE 1.6 SPORT PLUS Jesur 1 78 28-09-2020, Saat: 18:18
Son Mesaj: abluka
  Cruze almayin diyen yetkili servis ustasi? muratogretmen25 2 133 22-09-2020, Saat: 22:50
Son Mesaj: yusufk53
  Cruze stop lambası sorunu Arf19 0 78 08-09-2020, Saat: 19:49
Son Mesaj: Arf19

Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi