Konuyu Değerlendir
  • 2 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cruze - Anlık Güç Kaybı Sorunu Hakkında Bilgiler
(05-11-2018, Saat: 11:37)samet_baba demiş ki: Üzgünüm , ben otomobil tamircisi değilim , aracı üreten yada satan da değilim , tecrubelerimizi paylaşıyorum sadece.
Aracınızı Chevrolet Cruze da tecrubeli bir tamirciye *****.

Öncelikle merhaba size yazmamın sebebi tecrübeleriniz yardımcı olursanız sevinirim bende 2010 model ls var aracın ateşleme sorunu vardı bobini değiştirdim DELPİ marka ile ateşlemesi düzeldi rampa ve hafif eyimli yolda performansı hissedilir şekilde düşüyordu egzoz sibopları sıkı ve sentil girmiyordu ayrıca aracı ilk çalıştırmada 3 4 saniye eksantrik dişli sesi geliyor sonra kesiliyordu dişlileri bunun için ve çekişinden ötürü  ina marka orjinal dediler ina marka sıfır taktırdım güneş marka çelik sibop ve özgayd marka gayd ve sibopu üst kapakcıya taktırıp sibop ayarı yaptırdım bildiğim kadarıyla sibop ayarını 25 25 yapmış 10W40 yağ ve filitre değişimi ile toplandı araç çekiş düşüklüğü halen devam etti  P0014 Egzoz (B) kam mili pozisyon zamanlaması - aşırı gelişmiş (sıra 1 ) arızası yandı bunu üzerine selonoidvalfi filitresi kırma işi yapalım dedik baktık filitreyi kırmadan yer değiştirelim dedi usta egzoz kısmı selonoid valfini emmeye emeyi egzoza değiştirdik bu arada egzozdan çıkan selenoid valfi filitresi kırık değildi emme valfinin filitresi kırıktı yer değiştirerek bu şekilde devam ettik aracı sürmeye çekiş düşüklüğü ile bir hafta yaklaşık 350 km sonra arıza lambası bu sefer P0011 Giriş (A) kam mili pozisyon zamanlaması - aşırı gelişmiş sıra 1 arızası yaktı usta bu valfleri değiştirmemiz gerekiyor dedi opelcenter sitesinden iki adet valf aldım ve taktık bir müddet sonra P0172 sistem çok zengin (sıra 1 ) arızası yaktı arıza için gazcıya gittim gazcı ayarı iyi ama aracı 3 4 saat bırak gaz tesitana bakalım dedi bi ara bırakacam  yeni ilk çalıştırma sonrası bu sefer 2 3 saniye sonra ara ara dişli sesi kısa gelip yok oluyor yine  giriş (A) kam mili Pozisyon Zamanlaması _ Aşırı Geliştirilmiş (Sıra 1) arızası ile P0172 sistem çok zengin (Sıra 1) arızası yandı arızaları sildik 5W30 yağ ile motor yağını değiştirdik aynı gün 100 km gittim yine arıza lambasını yaktı bakacam arıza neymiş bakalım çekiş düşüklüğü halen devam ediyor  ayrıca egzozcuya gittim katalizör boş sizce ne yapmalıyım ustalar katalizörün boş olmasından kaynaklı gerekli basınç olmadığından çekişin düşüklüğü olabileceği yönde olduğu yönde söylemleri var çok uzun oldu ama adım adım olanı yazdım bu olaylar bir ay gibi sürede oldu hepsi şimdiden teşekkür ederim değerli bilgileriniz için iyi geceler.
Bul
Alıntı
Murat 4330Aynı sıkıntı benim arabamda da var sorunu halledebildiniz mi ne yapmamız gerekiyor
Bul
Alıntı


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  2000 devirde sürtme sesi sorunu Ahmetgd38 0 5 Dün, Saat: 00:00
Son Mesaj: Ahmetgd38
  2000 devirde sürtme sesi sorunu Ahmetgd38 0 4 Dün, Saat: 00:00
Son Mesaj: Ahmetgd38
  Cruze Otomatik Vites sorunları daos009 353 124,772 25-10-2020, Saat: 18:38
Son Mesaj: yusufk53
  Cruze - Chevrolet Cruze Sahipleri Listesi ve Yeni Kayıtlar gencay35 1,077 208,685 30-09-2020, Saat: 11:31
Son Mesaj: Ahmetgd38
  2013 MODEL CHEVROLET CRUZE 1.6 SPORT PLUS Jesur 1 104 28-09-2020, Saat: 18:18
Son Mesaj: abluka

Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi