Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Motor Harareti ACİL............
#31
hararet sorunu çözüldü arkadaşlar yetkili serviste yapıldı fan tesisatında bir sorun oldugunu söylediler ana baglantı yerinde lehim filan yapıldı dendi fan ikinci üçüncü kademeye geçmiyormuş hararet yaptıgı rampada test ettim bir sıkıntı olmadı düzelmiş.
(30-09-2015, Saat: 15:02)orko demiş ki:
(15-09-2015, Saat: 13:19)orko demiş ki: fan 3 kademe çalışması gerekiyor bir elektrikçiye motor içindeki kare sigortaları kontrol ettirin  çalışıyormu..birde fan elektrik soketi zamanla oksitleniyor ve fan devreye girmiyor,,ben de aynı sorunu yaşadım soketi iptal edip klemens taktırdım.. motor kaputunu açma kilidinin altında göreceksiniz.


sorununuz çözüldümü bizleride bilgilendirirmisiniz.
Bul
Alıntı
#32
Merhabalar...Yaklaşık 3 ay önce aldığım Captiva 2013 LTZ modelinde bu havalarda bile çok kısa mesafede fan açma durumu ile karşılaşıyorum.Bu durum normal mi? Exclamation
Bul
Alıntı
#33
(04-04-2016, Saat: 12:22)komplo demiş ki: Merhabalar...Yaklaşık 3 ay önce aldığım Captiva 2013 LTZ modelinde bu havalarda bile çok kısa mesafede fan açma durumu ile karşılaşıyorum.Bu durum normal mi? Exclamation

fan en yüksek hızda çalışıyorsa ve aracı boşa alıp devir saati 1000 devire geliyorsa partikül filtre temizliği yapıyordur.aracı kısa mesafelerde kullanıyorsanız yapar.ama hareret 90 nın üstüne çıkıyorsa fan müşürünü kontrol ettirin.daha önceki yorumlarımızdan faydalanabilirsiniz.
Alıntı
#34
cama ufleme acıyorasanız , klima çalıştırır ve buda FAN acmasına sebep olur ...
Bul
Alıntı
#35
MERHABALAR...ben 1 yıl önce captiva 2011 aldım ve yaz dönemi tatile yola cıktık...tüm yolculugumuz rezil oldu...önce düz yolda sorun yapmadı,yokuş yukarı tepelere çıkmaya başlayınca hararet yaptı ve suyu kaynattı.durduk, bekledik soğumasını ,açtık kapağını ve suyu eksilttiği için su doldurduk yaklaşık 5-7 litre kadar.sonra yola devam ettik.her defasında değişik ustalara ***** izah ettik durumu.hepsi olabilecek ihtimalleri düşünerek kontrolleri yaptılar...biz de yolumuza bagajda 10-15 lt suyla devam ettik...istanbulda tamirini yaptırma niyetiyle..dönüş yolumuzda artık düz sayılabilecek yolda bile kaynattı suyu.
istanbula dönünce güvendiğim ustaya ***** giden elektrik kablosunda problem olduğunu söyledi ve tamirini yaptı.tüm kış boyunca hararet yapmadı.geçen hafta boluya gittik,tepe tırmanırken yeniden kaynattı suyu....yeniden beklemeler su takviyesi vs...yani rezil bir durum...aynı ustaya ***** bu sefer termostatla ilgili bir değişiklik yapmış..yarın uzun yola çıkacağız çoluk çocukla...bakalım durum nasıl olucak
neden bu kadar uzun yazdım??? 20 yıllık araç sürücüsüyüm...komfor için jip alıyoruz...dağa çıkarken '' klimayı çalıştırmadan git hararet yapmaz'' veya ''yokuşta yapabilir,sorunu yok'' gibi yorumlar bu araç için yapılmamalı.bence bu araçlarda CİDDİ BİR KUSUR VAR-AYIPLI ***** STATÜSÜNDE OLABİLİR.
firma yetkililerinden açıklama beklerim...yolculuğumuz sonrası durumu yeniden paylaşıcam sizinle...
Bul
Alıntı
#36
Geçen sene karadeniz turu yaptık. 3000km yol yaptık ve karadenizin inişli çıkışlı yollarında herhangi bir problem olmadı. Araç 90binde. Fan müşürü termostat değişimi yapılmalı. Yada çıkmadan önce tekrar kontrol ettirin fan devreye girip girmediğini.
Bul
Alıntı
#37
Merhabalar. Bu su eksiltmesi galiba her chevrolet de var koskoca chevrolet bu hatayı düzeltmeli bence, dün aksiyona girdim adamlar oyu problem buyu problem derken kafam kazan oldu. Ayten captivaya katılıyorum neredeyse bütün araçlarının yedek su tankları yağ dolu ortada bir ayıp var ve bunu bizler çekiyoruz. Gaza basmaya çekinir olduk çünkü araba zorlansa su azaltmasını 3 yada 4 katı daha fazla yapıyor maalesef.
Bul
Alıntı
#38
bende cok cektim.termostad gövdesinden ,boru baslarına ne paralar dökdük yaptık.bir ara stabil sabit kalıyordu depoda su max yakın.simdi gene azalmıs orta seviyeye gelmis.ecotec motoru atom parcaları gibi ayırıp su sisteminin hatları üstüne teze baslıycam.

en son antifiriz oranı biraz fazla dedik deliklerden kacırıyor dedik su ile oranı sabitledik gene azalmıs haydaaaa.
Bul
Alıntı
#39
Soğutma suyu 5 yılda bir değişmesi gerekir. Herhangi bir sebepten soğutma suyu değişecekse silikat barındırmayan uzun ömürlü LLC -27 dereceye ayarlı antifirizli su kullanmanız önemlidir. Aksi takdirde termostat ve su kanallarında bulunan conta vb parçaların deformasyona uğrayarak su eksiltme , termostat arızası gibi arızalar ortaya çıkacaktır.
Bul
Alıntı
#40
söylede diyebiliriz aslında bu konu hakkında.ne yazıkki ülkemizde işin ehli usta bulmak zor.Referans alınmadan sanayiye girip gözüne dükkan kestiren birileri sonucu böyle sonuclarla karsılasıyoruz.adamlar sisteme antfriz su karısımı yapıyor agzına kadar dolduruyor sonra kapak basınctan bozuluyor yedek su deposundan motor su cekemiyor veya adam kapağı tam tık kapatmıyor su tasıyor sistem conta yakıyor.lpg'ciler montaj yapıyor hortumlarından su kacıyor.Benim bu konuda tek elestirdigim parca yag sogutucusu.ona bir care yok zamanı geldigimi bozuluyor.Sürücü sık aralıklar motor suyunu takip etmesi lazım.zamanla yaglanan su gerekli sogutmayı yapamadıgından hareret oluyor.Yani fabrikayı hatalı buldugum tek konu yag sogutucu.gerisi yanlış usta bence.
Bul
Alıntı
#41
(01-07-2016, Saat: 12:47)Aytencaptiva demiş ki: MERHABALAR...ben 1 yıl önce captiva 2011 aldım ve yaz dönemi tatile yola cıktık...tüm yolculugumuz rezil oldu...önce düz yolda sorun yapmadı,yokuş yukarı tepelere çıkmaya başlayınca hararet yaptı ve suyu kaynattı.durduk, bekledik soğumasını ,açtık kapağını ve suyu eksilttiği için su doldurduk yaklaşık 5-7 litre kadar.sonra yola devam ettik.her defasında değişik ustalara ***** izah ettik durumu.hepsi olabilecek ihtimalleri düşünerek kontrolleri yaptılar...biz de yolumuza bagajda 10-15 lt suyla devam ettik...istanbulda tamirini yaptırma niyetiyle..dönüş yolumuzda artık düz sayılabilecek yolda bile kaynattı suyu.
istanbula dönünce güvendiğim ustaya ***** giden elektrik kablosunda problem olduğunu söyledi ve tamirini yaptı.tüm kış boyunca hararet yapmadı.geçen hafta boluya gittik,tepe tırmanırken yeniden kaynattı suyu....yeniden beklemeler su takviyesi vs...yani rezil bir durum...aynı ustaya ***** bu sefer termostatla ilgili bir değişiklik yapmış..yarın uzun yola çıkacağız çoluk çocukla...bakalım durum nasıl olucak
neden bu kadar uzun yazdım??? 20 yıllık araç sürücüsüyüm...komfor için jip alıyoruz...dağa çıkarken '' klimayı çalıştırmadan git hararet yapmaz'' veya ''yokuşta yapabilir,sorunu yok'' gibi yorumlar bu araç için yapılmamalı.bence bu araçlarda CİDDİ BİR KUSUR VAR-AYIPLI ***** STATÜSÜNDE OLABİLİR.
firma yetkililerinden açıklama beklerim...yolculuğumuz sonrası durumu yeniden paylaşıcam sizinle...
merhaba ben de de aynı problem oldu radyatör söküldü temizlendi tekrar takıldı sorun ortadan kalktı normalde fan açan yerlerde bile fan açmamaya başladı araç
Bul
Alıntı
#42
Arkadaşlar Captiva da hararet sorunu yaşayan ve çözemeyen arkadaşlara söylüyorum.

Motor kısmında Yağ çubuğunun hemen yanında motordan suyun devir daim yapması için borunun motor bloğu ile birleştiği yerde küçük L şeklinde bir metal boru var, bir tarafı yedek su deposuna giden boruya bağlı bir tarafı da motora. O borunun su tasfiye çıkışı iğne başı kadar ve tıkanıyor. Bu şekilde de motor suyu devir daim yapamıyor. Usta bu bozulmuş değiştirelim diyebilir, gerek yok, tıkalı ise, en ince matkap ucu ile tamamen temizleyebilirsiniz. Yada değiştirebilirsiniz keyfinize kalmış. Aracınızı çok zorlamadığınız sürece bu sorunu göremeyebilirsiniz. Ama araç yüklü iken biraz hız yapın veya klima açık araç yine yüklü iken bayır filan tırmanın hararet sorunu oluyordur.

Ben yedek su deposu ve kapağı değişimi, hortumların bazısının değişimi, kelepçelerin değişimi derken en sonunda sorunu burada buldum. Şimdi çok şükür bir sorun kalmadı.

Kronik bir sorun olarak lanse ediliyor ama tamamen kullanım kaynaklı oluşan bir sorun.

Araçlarınız da kullanım talimatında yazan şekilde antifiriz ve su karışımı kullanın, yoksa dediğim parçada dahil olmak üzere sadece su veya çok fazla su az antifiriz kullanımların da bu tür sorunlar yaşamanız kaçınılmaz.

Captiva mı ikinci el aldım, bir bu sorunum vardı onuda çözdüm çok şükür.
Biliyorsan karşındakine saygından da olsa sessiz kalma, Bilmeyip savunan ve bağıranlara kalmasın meydan.
Bilgi Güçtür, Öğret , Kullan, Uygula...
Araç Kitapçıkları için tıklayınız...
Alıntı
#43
(20-07-2016, Saat: 13:36)haluk demiş ki: Arkadaşlar Captiva da hararet sorunu yaşayan ve çözemeyen arkadaşlara söylüyorum.

Motor kısmında Yağ çubuğunun hemen yanında motordan suyun devir daim yapması için borunun motor bloğu ile birleştiği yerde küçük L şeklinde bir metal boru var, bir tarafı yedek su deposuna giden boruya bağlı bir tarafı da motora. O borunun su tasfiye çıkışı iğne başı kadar ve tıkanıyor. Bu şekilde de motor suyu devir daim yapamıyor. Usta bu bozulmuş değiştirelim diyebilir, gerek yok, tıkalı ise, en ince matkap ucu ile tamamen temizleyebilirsiniz. Yada değiştirebilirsiniz keyfinize kalmış. Aracınızı çok zorlamadığınız sürece bu sorunu göremeyebilirsiniz. Ama araç yüklü iken biraz hız yapın veya klima açık araç yine yüklü iken bayır filan tırmanın hararet sorunu oluyordur.

Ben yedek su deposu ve kapağı değişimi, hortumların bazısının değişimi, kelepçelerin değişimi derken en sonunda sorunu burada buldum. Şimdi çok şükür bir sorun kalmadı.

Kronik bir sorun olarak lanse ediliyor ama tamamen kullanım kaynaklı oluşan bir sorun.

Araçlarınız da kullanım talimatında yazan şekilde antifiriz ve su karışımı kullanın, yoksa dediğim parçada dahil olmak üzere sadece su veya çok fazla su az antifiriz kullanımların da bu tür sorunlar yaşamanız kaçınılmaz.

Captiva mı ikinci el aldım, bir bu sorunum vardı onuda çözdüm çok şükür.
haluk kardeşim aynı sorunu yaşıyoruz. bu dediğin yerin resmini göndermen mümkün mü acaba ? ben çözemedim de tarife göre
Bul
Alıntı
#44
(10-07-2016, Saat: 16:12)narine demiş ki:
(01-07-2016, Saat: 12:47)Aytencaptiva demiş ki: MERHABALAR...ben 1 yıl önce captiva 2011 aldım ve yaz dönemi tatile yola cıktık...tüm yolculugumuz rezil oldu...önce düz yolda sorun yapmadı,yokuş yukarı tepelere çıkmaya başlayınca hararet yaptı ve suyu kaynattı.durduk, bekledik soğumasını ,açtık kapağını ve suyu eksilttiği için su doldurduk yaklaşık 5-7 litre kadar.sonra yola devam ettik.her defasında değişik ustalara ***** izah ettik durumu.hepsi olabilecek ihtimalleri düşünerek kontrolleri yaptılar...biz de yolumuza bagajda 10-15 lt suyla devam ettik...istanbulda tamirini yaptırma niyetiyle..dönüş yolumuzda artık düz sayılabilecek yolda bile kaynattı suyu.
istanbula dönünce güvendiğim ustaya ***** giden elektrik kablosunda problem olduğunu söyledi ve tamirini yaptı.tüm kış boyunca hararet yapmadı.geçen hafta boluya gittik,tepe tırmanırken yeniden kaynattı suyu....yeniden beklemeler su takviyesi vs...yani rezil bir durum...aynı ustaya ***** bu sefer termostatla ilgili bir değişiklik yapmış..yarın uzun yola çıkacağız çoluk çocukla...bakalım durum nasıl olucak
neden bu kadar uzun yazdım??? 20 yıllık araç sürücüsüyüm...komfor için jip alıyoruz...dağa çıkarken '' klimayı çalıştırmadan git hararet yapmaz'' veya ''yokuşta yapabilir,sorunu yok'' gibi yorumlar bu araç için yapılmamalı.bence bu araçlarda CİDDİ BİR KUSUR VAR-AYIPLI ***** STATÜSÜNDE OLABİLİR.
firma yetkililerinden açıklama beklerim...yolculuğumuz sonrası durumu yeniden paylaşıcam sizinle...
merhaba ben de de aynı problem oldu radyatör söküldü temizlendi tekrar takıldı sorun ortadan kalktı normalde fan açan yerlerde bile fan açmamaya başladı araç

Hocam bende korkuteli yokuşunu çıkarken başıma geldi.
Hararet yükselmeye başladı bir anda. Zorlayınca yükseldi, ama gazdan ayağımı çekip, 90lara inince indi hararet.
Ama enteresan bir durum var. Bundan sonra da arabaya asılmama rağmen hareretle alakalı bir yükselme olmadı hiç.
Bence iki ihtimali var.
Birincisi bu fanın 3. devreye geçmiyor olması. İkincisi de sanırım sizin yazdığınız.
Çünkü arabayla geçen hafta ciddi km yaptım. (İST-BURSA-MUĞLA-ANTALYA-İST). Birçok yerde tam gaz gittim. Yol müsait olduğu anda 160-180e çıktım çoğu yerde. Antalyadan İstanbula döndüğümde bir kere bile hararet yapmadı.
Yapsa yüksek hızlarda yapar diye tahmin ediyorum ama belki de yanlış bir tahmindir...
Bul
Alıntı
#45
arkadaşlar merhaba forumu tamamen okudum yazılanların çoğunu denedim bir radyatörü söktürmediğim kaldı... 3000 km yol yaptım gece gündüz .. sadece gündüz sıcaklık 27 30 derece arası çok dik ve uzun rampa çıkarken hararet yükseliyor gazdan ayağımı hafif çekince sabit kalıyor gaza basınca çıkmaya devam ediyor klima açık kapalı fark etmiyor H kadar cıkmasına izin vermiyorum yumuşatıyorum aracı rampa bitip düzlüğe çıkınca klimayı da açsam hiç birşey olmuyor. usta hava sıcakken normal diyor bende değil diyorum yapmaması lazım.. kesin çözüm nedir yakın zamanda başına gelen varmı çözüp test eden oldumu...korkuteli rampası ve kırıkkale ankara girişi dik rampada yaptı.
Alıntı
#46
Radyatörü temizletin ve deneyin, yine olmuyorsa değiştirin.
Biliyorsan karşındakine saygından da olsa sessiz kalma, Bilmeyip savunan ve bağıranlara kalmasın meydan.
Bilgi Güçtür, Öğret , Kullan, Uygula...
Araç Kitapçıkları için tıklayınız...
Alıntı
#47
(23-07-2018, Saat: 17:11)haluk demiş ki: Radyatörü temizletin ve deneyin, yine olmuyorsa değiştirin.

haluk bey bir damla su eksiltme yapmıyor ama temizletip denicem..
Alıntı
#48
(23-07-2018, Saat: 18:12)orko demiş ki:
(23-07-2018, Saat: 17:11)haluk demiş ki: Radyatörü temizletin ve deneyin, yine olmuyorsa değiştirin.

haluk bey bir damla su eksiltme yapmıyor ama temizletip denicem..

ben antalyada yaşıyorum ve sık sık korkuteli yolu üzerindeki tahtalı geçidi rampasından geçiyorum. rampa ciddi anlamda dik ve yorucu (10 -12 küsür km durmadan çıkıyorsunuz) geçen gün hava 40 dereceye yakınken araçta 6 kişi varken ve klima açıkken dip gaz çıkmaya başladım hararet ciddi anlamda yükseldi. ancak aracı kendi haline bırakıp sakin kullanınca hararet te sakin kaldı. şimdiye kadar 25-30 civarı aracım oldu ve yılın 12 ayında mutlaka her aracımla bu rampayı çıkmışlığım vardır ve hangi aracım olursa olsun aracı sıkıştırdığımda sıcak havalarda mutlaka hararet hep aşırı yükseldi. bu araçların içinde 4.7 v8 ve 5.2 v8 cherokee dahil diyebilirim. bu rampayı çıktığınızda fark etmişsinizdir sağa çekmiş hararet yapmış bir sürü araç olur.aracınızın antifirizini ölçtürün değerler normalse boştan yere para harcamayın sıcak havalarda rampaları aracı sıkıştırmadan çıkın. birde önemli nokta ara sıra radyatörünüzün ön kısmını yıkatın. sinek toz çamur v.s. kanalları tıkayarak hava geçisini engelliyor özellikle klima açıkken hararet yükselebiliyor.
....
Bul
Alıntı
#49
hazanh arkadaşımızın dediklerine katılıyorum, bende aynı sorunu yaşamış biri olarak deneyimlerimi yazayım.

- Aracın su eksiltmediğinden emin olun,
- Motordan çıkan su hortum ucunu kontrol ettirin zira eğer kir ve pas var ise orayı tıkıyor ve su akışı çok düşük oluyor.
- Devirdaimi kontrol edin,
- Yedek su kabını kontrol edin,
- Tüm su hortumlarını kontrol edin, şişme yapan veya yüzeyinde çatlak olan hortumları değiştirin, ayrıca kelepçeleri de kontrol edin,
- Öncelikle aracınız da doğru özellikte ve doğru ölçüde antifiriz olduğundan emin olun,
- Aracımız içindeki yolcularla birlikte yaklaşık ağırlık 2.1 veya 2.2 tonu geçebiliyor, buda 2000 cc bir motor için bence yüksek bir ağırlık ve haliyle motor bu yükü kaldırmak için daha çabuk ısınıyor,
- Araçlarımızda ki soğutma fan sistemi iki kademeli ama bazen bu kademeler ayarlandığı gibi çalışmıyor, bu yüzden hem fanları hemde fan müşürünü de kontrol etmek gerek,
- Aracın soğutma sistemine katacağınız antirifiriz karışımdaki suda mutlaka normal musluk suyu değil saf su (akü suyu) olmalıdır, Su ve antifiriz karışım oranı normalde 3/2 antifiriz 3/1 sudur. Ama yaşadığınız yere göre bu oranı yarı yarıya da yapabilirsiniz.
- Bir damla su eksiltme yapmasa da, tüm bu dediklerimi yapsanız da yine aracı çok sıkıştırır iseniz hararet bazen bir kademe de olsa normail üst çizgisine çıkabiliyor, bu durumda da hazanh arkadaşımızın dediği gibi aracı yüklü iken bu tip zorlanacağı durumlar da sakin ve seyrinde kullanmanız gerek,

Bu sorunu yaşayanların yaptıkları ve sorunun ortadan kalktığını söyledikleri şeylerdir yukarıdakilerin hepsi, ama bende hepsini uygulamış olmama rağmen bazen araçta 6-7 kişi varken, biraz eşya varken ve klima açıkken zorladığım da hararet yukarı çıkma eğilimi gösteriyor. Ama bunu sadece çok sıcak havalar da yapıyor.

Ben aracım da devirdaim ve radyatör hariç her şeyi değiştirdim diyebilirim, eskisine nazaran bu olayı artık dediğim şartlarda çok nadir olarak 1 kez yaşadım, bende radyatör temizliği eğer tıkanma ve ömür sorunu oluştu ise değişimi yoluna gideceğim. Benim aracım 2008 model ve 170000 km de. O yüzden boruların zaten bana göre değişmesi gerekiyordu ve bence artık radyatörün de değişmesi gerekiyor. Çünkü aracı benden önce kullanan sahibinin soğutma sistemi sıvı karışımına ve gerekli bakımları yaptırıp yaptırmadığına emin değilim. aracı ilk elden siz kullanıyor iseniz siz belki emin olabilirsiniz. Ama bu şekilde olsa bile, musluk suyu kullanılmış ise o sistem mutlaka sorun verecektir.

Kazasız belasız sürüşler.
Biliyorsan karşındakine saygından da olsa sessiz kalma, Bilmeyip savunan ve bağıranlara kalmasın meydan.
Bilgi Güçtür, Öğret , Kullan, Uygula...
Araç Kitapçıkları için tıklayınız...
Alıntı
#50
teşekkürler yorumlarınız için.. ben 5 yıldır kullanıyorum 2008 115000 km de yorumlaırınızın çoğunu yaptırdım..termostatı soyledi yetkili servis fakat sanayideki ustam termostat arıza yapsa düz yolda şehir içi kullanımdada hararet yapar dedi...bu dediğiniz gibi yaz sıcağı ve dik rampalarda biraz zorlayınca yapıyor olması normal gibi gelmeye başladı bana..ustam birde sıcak havada radyatör yeterli soğuk hava alamadığı için yükselme olabilir zorlamadan çık dedi.. ben bu şekilde 5 yılda 40 bin km yol yapdım.
Alıntı
#51
Arkadaşlar merhaba. 2011 model 93000 km captiva aracım 1 hafta önce hafif bir rampada hararet yaptı ve gaz kesti. Yolun ortasında kaldım. Su kaynatıyordu. Biraz su ekleyip hararet düşünce devam ettim. 5 dk sonra yine aynısı oldu. Yine su ekledim ve geri döndüm. Özel servis ustam turbo hortumunda delik tespit etti. Değiştirdi. Termostadı sıcak suda denedi ve sağlam olduğunu söyledi. Radyatörü söktü ve şişletip temizletti. Motordan çıkan L şeklindeki tıkalı parçayı söküp deliğini genişletti. Devirdaim söküldü ve hafif ses var diye değiştirildi. Ancak her defasında rampa testinde su kaynattı. En son yedek su depo kapağı değişti. Su kaynatmaz oldu ancak hararet göstergesi daha geç de olsa yükseldi ve motor gaz kesmeye devam etti. Ustam motor contası sorununa yönelik işaret yok dedi. Motor açılsa da faydası olmaz dedi. Fan 2 kademe çalışıyor. Yetkili servise gittim. Yapacak başka birşey kalmamış dedi. Ne yapmalıyım? Düz yolda bişey yok ama rampada gaz kesmesi kötü. Birkaç dakika bekleyip hararet normale gelince bir süre daha devam edebiliyorum ancak yolda kalmak çok sinir bozucu. Hararet müşür arızası olabilir mi? Ya da gösterge sorunu? Borularda hava kalmış olabilir mi?
Bul
Alıntı
#52
Son çare radyatörü değiştirmeniz, bildiğim kadarı ile captiva da radyatör 3 kanallı, 5 kanallı radyatör yaptıranlar var, birde bunu araştırıp 5 kanallı radyatör değişimi deneyin, zira hepsinin ardından çözüm bulamayıp radyatör değişimi ve ondan sonrasında sürekli belirtilen oranda yaz kış antifiriz ve su karışımını doğru kullanarak sorunu çözenler var. Antifiriz ömrü olan bir sıvıdır, belirtilen zamanda doğru şekilde değiştirilir ise dediklerimi yaptıktan sonra bir sorununuzun kalacağını sanmıyorum.
Biliyorsan karşındakine saygından da olsa sessiz kalma, Bilmeyip savunan ve bağıranlara kalmasın meydan.
Bilgi Güçtür, Öğret , Kullan, Uygula...
Araç Kitapçıkları için tıklayınız...
Alıntı
#53
2007 captivayi yeni aldim. Rampada hararet yükseldi son cizgiye 2 çizgi kaldi . Hemen cektim  5 saniye sonra orta cizgiye geldi . Nasil bir sacma iş bu. Gercekten hararet yapsa 5 saniyede dusermi ? Çok endişelendim.  Düz yolda gram bisey yok.150 bastim ama ***** yok. Dik yokusta böyle.Ne yapayim bu sorun icin. Hararet müşürünü mü degistireyim ? Hararetin max. Hangi cizgide olmasi lazim. Tehlike nerede basliyor. Ne derece yazmislar ne bir belirti.
Bul
Alıntı


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  motor tekleme orko 0 583 26-04-2018, Saat: 17:29
Son Mesaj: orko
  Motor oroblemi austaoglu 0 1,102 21-03-2015, Saat: 00:54
Son Mesaj: austaoglu
  Motor Sesi narine 6 1,713 12-03-2015, Saat: 01:49
Son Mesaj: narine
  MOTOR ARIZA LAMBASI 11sf999 31 12,596 10-01-2015, Saat: 09:36
Son Mesaj: diplomali_amele
  araç yağına motor yağı karışması tamer 4 3,708 04-01-2013, Saat: 22:55
Son Mesaj: pataklayan

Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi