Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 1 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cruze Otomatik Vites sorunları
#91

Alıntı:
#121330 samet baba: Cruze araçlarda kullanılan GM-ACDelco kore üretimi Hydramatic 6T30 ve 6T40 otomatik şanzıman:

Type: six-speed front-wheel-drive, electronically controlled, automatic overdrive transaxle with electronically controlled torque converter clutch.
Engine Range: 1.4L / 1.6L / 1.8L
Max Engine Torque: 129 lb-ft (175 Nm (gas)) / 147 lb-ft (200 Nm (diesel))
Weight: 157.6 lbs (71.5 kg)
Assembly Site: GM Korea
Applications: Chevrolet Cruze and Sonic

Aşağıdakiler de teknik dökümanlar ve içerikte 6viteste max.devir girişi 4364rpm size aracın yüksek hızda neden 6dan 5 düştüğünü anlatmakta. Şanzımanın 6.viteste müsaade ettiği - sınırladığı üst sınırda yazılım vıtesi 5e düşürüyor.
Tavsiye edilen yağ listeden görüleceği üzere DEXRON VI


Bu resimde de AT kullanıcıların korkulu rüyası bütün sorunları kaynağı valf grubu. Burada gördüğünüz 7 valften birinin arızalanması şanzımanda anormal çalışmaya sebep oluyor , ancak bu valfleri tektek değiştiren kimse yok bildiğim kadarı ile bu valf grubu komple satılıyor ve değiştiriliyor. Sadece valf değiştirebilen biri çıksa onarım bedeli 300-500tl. ları geçmezdi.
Otomatik şanzıman tamirinde tamirciler %90 bu valf grubunu set olarak değiştiriyorlar ve ***** 2500tl olarak tutuyor diye duydum. Valf grubunu yurtdışından çok daha ucuza aracın VIN# sina gore temin etmek mümkün ancak değiştirecek adamın işine gelirmi bilememSmile

Valf grubunun şanzıman üzerindeki yeri #7 ve #8 , en üstte siyah plastik ***** altında.


****Resimlere fligran atmaya vaktim olmadı , ama yapacağım , yoksa DH ın şerefsiz kopyacısı herzamanki gibi resimleri ve bilgileri buradan alıp ele geçirdiği cruze forumunda kendi bilgisi gibi paylaşır en yakın zamanda



Abi bilgiler için çok teşekkür ederim. % 90 valf kiti arızası mı diyorsun yani abi. bu arada internette bu yağı araştırdım fakat bir tek 20 lt\'lik bulabildim :S o da 400 TL Smile
4 5 lt işimi görür sanırım. yurtdışı sitelerinden parçayı bulmaya çalışıcam. belki metin hoca getirmem de yardımcı olur. Montajına da Allah kerim artık :S
Bul
Alıntı
#92
Sacit abi bildiğim kadarıyla senin araban otomatik vites değil.

Bu sorunlar yüzünden mi otomatik araç tercih etmiyorsun, yoksa tercih meselesi mi?
Bul
Alıntı
#93
Yooo alakası yok , ben alacağım zaman kalmamıştı otomatik vites.
kefenimizle çıktık bu yola Smile , demirden korksak trene binmezdik vsvsvs. Big Grin

Üyelerin ve arkadaşların sık sık başına gelen bir olay olduğu için biraz araştırma ve paylaşma ihtiyacı hissettim.


Vaktim olsa bu benim değiştirebileceğim bir parça kendi aracım uzerinde...Sad
Bul
Alıntı
#94

Alıntı:
#121337 samet baba: Yooo alakası yok , ben alacağım zaman kalmamıştı otomatik vites.
kefenimizle çıktık bu yola Smile , demirden korksak trene binmezdik vsvsvs. Big Grin

Üyelerin ve arkadaşların sık sık başına gelen bir olay olduğu için biraz araştırma ve paylaşma ihtiyacı hissettim.


Vaktim olsa bu benim değiştirebileceğim bir parça kendi aracım uzerinde...Sad



abi asıl o parçayı bulabilsem hemen yanına gelicem valla Smile
Kısa vadede alma şansım yok ve parçayı bulamazsam büyük bir sorun çıkartır mı 4.000- 5.000 devire çıkmadıkça ? bi fikrin var mı
Bul
Alıntı
#95

Alıntı:
#121339 morethanxtc:
[red]Alıntı:
#121337 samet baba: Yooo alakası yok , ben alacağım zaman kalmamıştı otomatik vites.
kefenimizle çıktık bu yola Smile , demirden korksak trene binmezdik vsvsvs. Big Grin

Üyelerin ve arkadaşların sık sık başına gelen bir olay olduğu için biraz araştırma ve paylaşma ihtiyacı hissettim.


Vaktim olsa bu benim değiştirebileceğim bir parça kendi aracım uzerinde...Sad



abi asıl o parçayı bulabilsem hemen yanına gelicem valla Smile
Kısa vadede alma şansım yok ve parçayı bulamazsam büyük bir sorun çıkartır mı 4.000- 5.000 devire çıkmadıkça ? bi fikrin var mı
[/red]

Bul
Alıntı
#96
***** otomatik sanziman arizalari ile karsilasilmasinin sebebi:
Herkesin ***** oldugu sanzimanin anormal ***** vites degistirmesi , kucultmesi veya buyutmesi , valflerin omrunden yiyor.
Ve arizalar ile karsilasiliyor. Sanzimanin daha stabil sekilde vites degistirmesi , ayni viteste daha uzun sure kalabilmesi hizlanabilmesi , daha az vites buyutmesi veya kucultmesi gerekli sanzimanin daha uzun sure sorunsuz kullanilabilmesi icin.
Bul
Alıntı
#97
Türk erkekleri otomatik vitesli araç kullanmayı ne yazık ki bir türlü beceremedi gitti. İnanın kadınlar çok daha iyi kullanıyorlar. Niye mi? Çünkü, bir kere vitesi takıyorlar ehven ehven gidip geliyorlar. Oysa Türk erkekleri öyle mi? Zart diye gazı köklüyor, olmadı manuele çekiyor, düşürüp gazlıyor yükseltip gazlıyor olmadı tekrar otomatik derken şanzımanın ebesi belleniyor bizimkinin haberi olmuyor. Otomatik şanzıman yağının manuel şanzımandan farklı olduğunu bile bilmeden \"şanzıman yağı mı değişirmiş\" diye de ahkam kesenler bol bol var ortalıkta. Oysa o hassas şanzıman ki (Cruze\'daki iyice marazlıdır) sıcaktan zifte dönmüş vaziyette yırtınıp durmuştur ama bizimki \"la bu vites niye atmıyo?\" diye de kudurmuştur. Sonra da \"yok aga otomatikten uzuk durucan\" geyiği başlar ve uzar gider. Oysa biraz sık yağ değişimi, biraz özen, marazlı Cruze şanzımanını bile uzun yıllar hizmet etmeye teşvik eder...Smile
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı
#98

Alıntı:
#121941 PATAKLAYAN: Türk erkekleri otomatik vitesli araç kullanmayı ne yazık ki bir türlü beceremedi gitti. İnanın kadınlar çok daha iyi kullanıyorlar. Niye mi? Çünkü, bir kere vitesi takıyorlar ehven ehven gidip geliyorlar. Oysa Türk erkekleri öyle mi? Zart diye gazı köklüyor, olmadı manuele çekiyor, düşürüp gazlıyor yükseltip gazlıyor olmadı tekrar otomatik derken şanzımanın ebesi belleniyor bizimkinin haberi olmuyor. Otomatik şanzıman yağının manuel şanzımandan farklı olduğunu bile bilmeden \"şanzıman yağı mı değişirmiş\" diye de ahkam kesenler bol bol var ortalıkta. Oysa o hassas şanzıman ki (Cruze\'daki iyice marazlıdır) sıcaktan zifte dönmüş vaziyette yırtınıp durmuştur ama bizimki \"la bu vites niye atmıyo?\" diye de kudurmuştur. Sonra da \"yok aga otomatikten uzuk durucan\" geyiği başlar ve uzar gider. Oysa biraz sık yağ değişimi, biraz özen, marazlı Cruze şanzımanını bile uzun yıllar hizmet etmeye teşvik eder...Smile



Suavi hocam, bu devir yükselmesine rağmen otomatikteyken vites atmaması sorunum vardı. Şimdilik bir yere baktırmadım fakat, çok çok dik bir yokuşta gazı köklediğimde öyle güzel vites aldı ki araba anlamadım gitti. O vites atmaması sorunum acaba anlık bir kick down muydu ne üdüğü belirsiz. çok canımı sıkıyor. :S
Bul
Alıntı
#99
Sinan Bey,
Cruze\'un ağırlığı, şanzıman tipi, şanzıman yazılımı, motor gücü ve motor yazılımı birbirleri ile uzaktan yakından ilgisi olmayan sanki bir toplama bilgisayar misali çalışmaktadır. O yüzden Cruze\'da yaşanan bir sorunun kaynağını net olarak belirlemek neredeyse imkansız olur bazan. Sorun çoğunlukla da yazılımsaldır ve *** bilgisayarlar gibi kapatılıp açılınca düzeldiği anlar olur. Zatan Cruze\'un bu fenomeni forumda efsane olmuştur \"Kendi kendini onaran araba\" diye. Neyse, öncelikle şanzıman yağınızı değiştiriniz. Muhtemelen yağın viskozitesi yüzünden valflerde uygun basınca ulaşılamadığı için vites değişimlerinde sorun yaşıyorsunuz. Aracınızda PecoChip ya da yazılım varsa motordaki performans daha alt devirlerde ortaya çıktığı için de o atraksiyonu yaşamış olabilirsiniz.
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı

Alıntı:
#121956 PATAKLAYAN: Sinan Bey,
Cruze\'un ağırlığı, şanzıman tipi, şanzıman yazılımı, motor gücü ve motor yazılımı birbirleri ile uzaktan yakından ilgisi olmayan sanki bir toplama bilgisayar misali çalışmaktadır. O yüzden Cruze\'da yaşanan bir sorunun kaynağını net olarak belirlemek neredeyse imkansız olur bazan. Sorun çoğunlukla da yazılımsaldır ve *** bilgisayarlar gibi kapatılıp açılınca düzeldiği anlar olur. Zatan Cruze\'un bu fenomeni forumda efsane olmuştur \"Kendi kendini onaran araba\" diye. Neyse, öncelikle şanzıman yağınızı değiştiriniz. Muhtemelen yağın viskozitesi yüzünden valflerde uygun basınca ulaşılamadığı için vites değişimlerinde sorun yaşıyorsunuz. Aracınızda PecoChip ya da yazılım varsa motordaki performans daha alt devirlerde ortaya çıktığı için de o atraksiyonu yaşamış olabilirsiniz.



Kontrol ettirdikten sonra değiştiricem. İkitelli O.S.B.\'de Texaco marka Dex 6 yağ olurmuş. Bakmam lazım ona.
PecoChip yok ama genel olarak memnunum arabanın performansından yağ işi bittikten sonra da Pecochip alıcam kısmetse.
Bul
Alıntı
Sinan Bey, Cruze araçlarda Dexron 6 numara yağ kullanılmaktadır ve Texaco dahil diğer tüm markalarla aralarında aman aman bir fiyat farkı olduğunu pek sanmıyorum. O yüzden tavsiyem GM\'in orijinal yağını kullanmanız yönündedir. Kaldı ki bu işi bilen bir servis, ileride sorun yaşamanızı engeller. Herkes yağ değiştirebilir elbette ama sanayide Cruze\'un yağını hakkıyla değiştirebileceklerine pek ihtimal vermiyorum. Kaldı ki resmi servislerin bile bir çoğu bu işin nasıl yapıldığını bilmiyor. Üstelik GM\'in yağ değişim sırasında servislerin kullanmasını şart koştuğu bilmem kaç bin dolarlık makina bile kimsede yok. İyi şanslar.
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı
Arkadaşlar size bir açıklama yapıyorum ve çok önemli olduğunu düşünüyorum. Bu otomatik şanzımanın yağını değiştirmekten sürekli bahsediyoruz ama neden bu otomatik şanzımanın filtre değişiminden bahsetmiyoruz. Ben bugün bir ustayla konuştum ve bütün otomatik şanzımanlarda filtre olur ve bu filtre kötü olduğu zaman vites geçişleri sarsıntılı olur diyor.
Hatta bizim cruzenin kitapçığında da Otomatik şanzıman için şu ibare geçiyor.
Araç genel olarak alt kısımda belirtilen koşullardan bir veya birden fazlası altında kullanılıyorsa,otomatik şanzıman yağını ve filtresini değiştirin:
Bu alt kısımdaki koşullar
Aracın atmosfer sıcaklığının 32 °C ve üzerinde olduğu ağır şehir trafiğinde kullanılması.
Aracın dağlık arazide kullanılması.
Araç ile sık sık römork çekilmesi.
Aracın; taksi, polis arabası ya da dağıtım aracı olarak kullanılması.
Bahsettiğim filtre aşağıdaki linkte var. orjinal gm
http://turkish.alibaba.com/product-gs/24...91214.html
Bul
Alıntı
aslında mehmet bey bu konu hakkında çok detaylı konuşabiliriz.

ama aşağıdaki resimde filtrenin olduğunun açıklayan bir detay ekliyorum.

Anladıgım kadarı ile filitrenin konumu valf gurubundan sonra koyulmuş yani onun için servis değiştirmek istese bile hani servisde diyorlarya beyin Smile o beyni sökücek sonra filtreyi çıkartıp yenisini takıcak. oda zahmetli bir iş ellemiyorlar

[Resim: GM_6T40.jpg]

not: cruze şanzıman kodları: 6t30 - 6t35 - 6t40
Bul
Alıntı
Kadir bey güzel paylaşım olmuş. Bu filtre piyasada satışta olduğuna göre demek ki değişmesi bizim araçlarımız için gerekli parçalardan birisi. Çünkü bütün otomatik araçlarda bu filtre değişiminden bahsediliyor. Ama bizim servisler hep kolaya kaçıyorlar... Saygılarr
Bul
Alıntı
Otomatik şanzıman yağ filtresi bildiğimiz filtrelerden biraz farklı olup ömrü oldukça uzundur. Sağ olsunlar, GM mühendisleri de Cruze\'un filtresini ebesinin dibine koymuşlar. Ömrü uzun diye de hiç bir servisin elinde bu parçadan yok. Hatta servisler bile bu filtreden habersiz. Tasarım itibarı ile çok çabuk yağı bozulan bir şanzımanın da sık sık filtresinin tıkanması da muhtemel elbette. Bakalım ilk kimin aracında bu durum patlak verecek. Bekleyip göreceğiz.:dozingoff
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı
Merhaba arkadaşlar

Şanzıman sorunumla alakalı diagnos raporuna göre aşağıdaki hatalar tespit edilmiş. Kodların karşılığını bi internet sitesinde buldum. Doğruluklarından şüpheliyim.
Bu konuda ne ile ilgili oldukları konusunda tecrübeli arkadaşlardan yardım rica ederim.


P0817 Starter Marş Kapatma Devresinde Hata Tesisat-Gevşek Pin Bağlantıları- -Motor Elektroniği-Şanzıman Elektroniği
Starter Disable Circ

P0722 Şanzıman Çıkış Hız Sensörü Sinyali anlamsız (yok) Tesisat-Şanzıman Çıkış Hız Sensörü-Motor Elektroniği-Şanzıman Elektroniği
Output Speed Sensor No Signal

P0501 Araç Hız Sensörü Sınırı/Performans Tesisat-Araç Hız Sensörü-Hız Sinyali Hatalı-CAN bus
Vehicle Speed Sensor Range/Per

P0700 Şanzıman Kontrol Modülünden Arıza Gösterge Lambası Talebi Tesisat-Motor Elektroniği-Şanzıman Elektroniği
Tran Ctrl Sys Error
Bul
Alıntı
Sinan Bey, forumda servis manuel diye aratın ve ilgili başlıktan servis manueli bilgisayarınıza indirin. Aradığınız her şeyi orada bulabileceğinizi sanıyorum. Ama biraz meşakkatli bir iştir uyarayım.8)
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı

Alıntı:
#122168 PATAKLAYAN: Sinan Bey, forumda servis manuel diye aratın ve ilgili başlıktan servis manueli bilgisayarınıza indirin. Aradığınız her şeyi orada bulabileceğinizi sanıyorum. Ama biraz meşakkatli bir iştir uyarayım.8)



bir kaç saat sonra usta şanzımanı dağıtıp beni yanına çağıracak fakat işyerindeki pc izin vermiyor indirmeme. Neyse artık..
Bul
Alıntı
Cruze\'umla olan aşkımız buraya kadarmış Smile Şanzımanı dağıttık. Zorlama sebebiyle balataları ve türbini yanmış.
Tekrar elden geçirilecek toplam masraf 4.000 TL. içinden çıkan yağ simsiyahtı.

Muhtemelen borç durumlarını ayarladıktan sonra mitsubishi lancer veya asx alıp Gm serüvenimi noktalayacağım Sad


[Resim: xAbr8r.jpg]

[Resim: x0ZJWo.jpg]

[Resim: xJGb8j.jpg]

[Resim: wOl48P.jpg]

[Resim: xGJMWV.jpg]

[Resim: eyDZJ7.jpg]

[Resim: K61Wp3.jpg]
Bul
Alıntı
Sinan geçmiş olsun , otomatik vites arızası bırcok aracta oluyor, sanzımancının dukkanının karsısına 2-3 gun gecıp seyreylemek lazım gelen aracların markasını. Sanırım sanzımanı arızalanmadan dolasan bırcok Cruze sahıbı vardır yollarda. Para Kısmetten cıkınca harcama bagdattan gelirmıs. Belki modulu veya yazılımı ılk duydugun zaman ertelemeden uygulasaydın, aracın daha akıllı ve yerınde daha az sıklıkta vıtes degıstırmeye baslayacagı ıcın sanzımanın bozulmayacaktı, hersey bazen bızım elımızde bazen degıl , kasko yaptırmaktan vazgecıp kaza yapanlar var mesela , masrafa mı yansın , aracın deger yitirdiğine mi ... kısmet yani cok üzme kendini

Tekrar gecmıs olsun
Bul
Alıntı

Alıntı:
#122115 Tui: aslında mehmet bey bu konu hakkında çok detaylı konuşabiliriz.

ama aşağıdaki resimde filtrenin olduğunun açıklayan bir detay ekliyorum.

Anladıgım kadarı ile filitrenin konumu valf gurubundan sonra koyulmuş yani onun için servis değiştirmek istese bile hani servisde diyorlarya beyin Smile o beyni sökücek sonra filtreyi çıkartıp yenisini takıcak. oda zahmetli bir iş ellemiyorlar

[Resim: GM_6T40.jpg]

not: cruze şanzıman kodları: 6t30 - 6t35 - 6t40


arkadaşlar filtre değiştirmeye kalkmak baya riskli gözüküyor Smile benim bile gözüm yemedi Smile tahminim şanzuman bir daha toplanmamak üzere ortada kalır,en son bagaja atar itekleyerek çıkarsın gibi..
hayırlısı olsun,
Bul
Alıntı

Alıntı:
#122241 roerdogan:
[red]Alıntı:
#122115 Tui: aslında mehmet bey bu konu hakkında çok detaylı konuşabiliriz.

ama aşağıdaki resimde filtrenin olduğunun açıklayan bir detay ekliyorum.

Anladıgım kadarı ile filitrenin konumu valf gurubundan sonra koyulmuş yani onun için servis değiştirmek istese bile hani servisde diyorlarya beyin Smile o beyni sökücek sonra filtreyi çıkartıp yenisini takıcak. oda zahmetli bir iş ellemiyorlar

[Resim: GM_6T40.jpg]

not: cruze şanzıman kodları: 6t30 - 6t35 - 6t40


arkadaşlar filtre değiştirmeye kalkmak baya riskli gözüküyor Smile benim bile gözüm yemedi Smile tahminim şanzuman bir daha toplanmamak üzere ortada kalır,en son bagaja atar itekleyerek çıkarsın gibi..
[/red]


Şanzıman sök tak 1.000 TL işçilik alıyorlar.

Bul
Alıntı
Dün akşam arabamı teslim aldım. 4.000 TL işçilik ıvır zıvır dahil halledildi.
Hissedilir oranda vites geçişlerinde sarsıntısızlık var. AMa vites kolu ile şanzıman kulesi dedikleri yerin ayarı tam olmamış bugün tekrar bi *****.

Bıçak değen yer nasıl iyi olmuyorsa bu da ona benzedi.
Bul
Alıntı
geçmiş olsun sinan bey.gerçekten azda bir para değil.umarım son ayarlar istediğiniz gibi olurda yaşadığınız sıkıntıyı en kısa sürede atlatırsınız.
cruze experienced unutterable
Bul
Alıntı
Sinan bey geçmiş olsun, aracınızın kmsi nedir ve zorlama derken nasıl kullandınız devirli vs. olarak mı tam anlamadım?
Cool
Bul
Alıntı
Sinan bey bizi bir güzel aydınlat rica ediyorum...valla zaten elim böğrümde sanki hemen elimde kalacak gibi geliyor bana...Daha önce otomatik vites kullanmayanlar için bu olay gerçekten zor...
KORKAKLAR HİÇBİR ZAMAN RİSK ALAMAZ...
Bul
Alıntı

Alıntı:
#122256 lucas: Sinan bey geçmiş olsun, aracınızın kmsi nedir ve zorlama derken nasıl kullandınız devirli vs. olarak mı tam anlamadım?



2011 model 39.000 km

kasimpasada rampa yukari geri viteste zorladim araci ve hic kipirdamadi.daha sonra duz yolda R ye aldigimda kendi gucuyle geri gidebildi.D ye alip devam ettigimde ise vites atmadigini farkettim.tiptronige aldigimda ise tepki vermedi D de kaldi.

Gecenin bi korunde telefonlarimi acip yardimci olan sacit hocamdan allah razi olsun.

Durum bu... ilk belirtiler geri geri rampa yukarı öne çok kaçması ve geri geri rampa yukarı çoooooook zor tırmanması oldu ve ertesi gün de gitti zaten.

Vitesler darbeli geçiyorsa bence bir sıkıntısı vardır illaki.
yağınızı suyunuzu tuzunuzu kontrol ettirmekte fayda var. içinden çıkan yağ simsiyahtı.
Bul
Alıntı

Alıntı:
#122255 skyrock: geçmiş olsun sinan bey.gerçekten azda bir para değil.umarım son ayarlar istediğiniz gibi olurda yaşadığınız sıkıntıyı en kısa sürede atlatırsınız.



sağol hocam allah razı olsun
Bul
Alıntı
Bizim arac 2012 4.600km(dortbinaltiyuz) bir sorun hissetmedikhic, cok dik rampada bende geri geri zorladim ama cikti gayet guzel bir daha uygun bir yerde donup D de cikmak daha iyi olacak sanirim.

Garantiniz yok muydu?
2011-12-13-14 bitmis mi oluyor yoksa?
Cool
Bul
Alıntı

Alıntı:
#122262 lucas: Bizim arac 2012 4.600km(dortbinaltiyuz) bir sorun hissetmedikhic, cok dik rampada bende geri geri zorladim ama cikti gayet guzel bir daha uygun bir yerde donup D de cikmak daha iyi olacak sanirim.

Garantiniz yok muydu?
2011-12-13-14 bitmis mi oluyor yoksa?



Garanti kapsaminda degildi.zaten 1 subatta dolmustu..kismet.
Bul
Alıntı


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Cruze - Chevrolet Cruze Sahipleri Listesi ve Yeni Kayıtlar gencay35 1,077 207,187 30-09-2020, Saat: 11:31
Son Mesaj: Ahmetgd38
  2013 MODEL CHEVROLET CRUZE 1.6 SPORT PLUS Jesur 1 78 28-09-2020, Saat: 18:18
Son Mesaj: abluka
  Cruze almayin diyen yetkili servis ustasi? muratogretmen25 2 133 22-09-2020, Saat: 22:50
Son Mesaj: yusufk53
  manuel araçta vites takılması sorunu abluka 0 79 12-09-2020, Saat: 12:04
Son Mesaj: abluka
  Cruze stop lambası sorunu Arf19 0 78 08-09-2020, Saat: 19:49
Son Mesaj: Arf19

Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi