Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cruze Motor Suyuna Karışan Yağ
#91
Konu hakkında fikir belirten herkese özellikle sizede tesekkur ederim. Yalnız daha önce yazdıklarını görmen açısından konuyu en başından okumanı tavsiye ederim. Hala üslupsuz konuşmaya devam ediyosun yaran mı var vs diyerek. Kardeşim ben yorum yapmışım aynı saat içinde benim yorumuma binaen yorum yapmışın bu yorumu kimin üstüne alınması gerekir sizce? Neyse uzatmak istemiyorum empati yapmaya davet ediyorum sadece..
Bul
Cevapla
#92
Bakın yazı yazarken uslup fazla belli olmaz. Duygular hele fazla belli edilemez ama ara sıra yanlış anlayanlar çıkıyor senin gibi. Benim senin mesajına alıntı bile yapmadan ortaya yazdığım ve böyle böyle yaptıran arkadaşlar diye belirttiğim birşeyi hemen polemik haline getirmen yanlış. Biz burada tecrübelerimizi paylaşırken sizleri düşünüp bu işin en doğru olanını vermeye çalışıyoruz ki siz ustacıklardan madik yemeyin diye. Ama nafile senin başına gelen üzdü beni. Senin durumunla benim yazdığım konunun tarihiyle bile alakan yok. Kısaca uzatma mevzuyu. Konu tartışılacak bir mevzu değil ama birşeyin altında polemik aramadan önce dikkat etmek lazım.
[Resim: nAdl5V.gif]
Bul
Cevapla
#93
selam arkadaşlar yağ soğutucusundaki yağ kaçağını SetamoN kardeşim aracılığığla çözmüş bulunmaktayım. öncelikle şunu belirtmek isterim istanbul beylikdüzü ve yakınlarında yaşayan arkadaşlar var ise opeldeniz.com bu işte gerçekten profosyonel. Bu firmanın özelliği, güler yüz, opelden ayrılma, işin ehli, sen arızayı söylemeden cevaplarını ve çözümlerini alıyorsun, ayrıca fiyatlar şişkin değil kısacası düzgün çalışan insanlar. Benim aracımdaki sorun yağ soğutucusundaki yağ kaçağıydı orinleri değiştirildi radyoter temizliği yaptırdım antifiriz yenilendi bir kaç ufak işlem daha yaptırdım işçilik dahil 300 tl ödedim ve gerçekten yağ soğutucusu sökme işlemi çok zahmetli yani gayet uygun ve en önemlisi işini biliyorlar. SetamoN kardeşim tahminlerin ve bilgilerin için teşekkürler
Bul
Cevapla
#94
Rica ederim kardeşim. Güle güle kullan aracını. Oringler bahsettiğim conta ile yalıtıldıysa uzunca bir dönem adını unutursun eşanjörün. Wink
[Resim: nAdl5V.gif]
Bul
Cevapla
#95
Merhaba Arkadaşlar 2011 cuze 1.6 sahibiyim.Aracı aldıktan 1 ay sonra su haznesinde yağlanma gördüm. Tamircime aldığımda bunun yağ soğutucudan veya üst kapak contası/çatlağından olabileceğini söyledi öncelikle yağ soğutucuyu söktük,soğutucu içindeki filtrelerde kaçak olup olmadığını anlamak için giriş çıkış kanallarına basınç verdik ve sızdırma olmadı bunun üzerine soğutucunun contalarını değiştirerek gei taktık.Aracın soğutma ünitesini yağdan arındırmak için 4-5 defa suyu değiştirdik.Tamircim aracı 3-4 gün su ile kullan içindeki kalacak yağıda temizleyelim sonra antifiriz koyalım dedi.Aracı aldım eve yetiştim su haznesinin kapağını açıyım dedim araç resmen su kaynatıyordu ve sanki komprasör bağlamışçasına bi basınçlı hava vardı.Ama ne fan çalışıyordu nede göstergede hararet gösteriyordu herşey normaldi.Tamircimi aradığımda su haznesine basınçlı havanın sadece üst kapak contasından gelebileceğini söyledi ve üst kapağı söktü kapakçıya gönderdik, kapakçı kapakta herhangi bir çatlama ve eğrilik olmadığını söyledi.Bu arada tamircim motor bloğu üzerinde (üst kapağın motora bağlandığı kısım) çizikler olduğunu bunların çatlak olabileceğini söyledi ve bunu ancak motoru sökerek anlayabileceğimizi söyledi.Ben motor bloğunun bir darbe olmadan durup dururken çatlamayacağını bilirim öyle kolay bişey değil o bloğun üstten çatlaması ve çatlak olsa yağa su karışırdı diye düşündüm, ancak yağda bir damla bile su yok bu yüzden motoru sökmemeye karar verdim üst kapağı yerleştirmesini istedim.

Aracım hala tamirde yarın almaya gidecem sizlerin önerileri benim için çok önemli biliyosunuzdur motor bloğu 6-7 bin civarında bir parça sökmekte ayrı bir beladır çünkü tüm motor rektefeye gitmek zorunda kalır.Bu arada devir daim pompasıda söküldü problem yok termostatta kaçak vardı termostat değişti.Cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.
Bul
Cevapla
#96
Arabayı alırken dikkat ettin mi motor soğutma suyuna temizliğine.Yani bu olay sendeyken mi oldu.
ayrıca park ettikten sonra duman çıkıyor mu kaputtan ve yanık kokusu var mi
Bul
Cevapla
#97
(26-12-2015, Saat: 02:14)herakleitos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba Arkadaşlar 2011 cuze 1.6 sahibiyim.Aracı aldıktan 1 ay sonra su haznesinde yağlanma gördüm. Tamircime aldığımda bunun yağ soğutucudan veya üst kapak contası/çatlağından olabileceğini söyledi öncelikle yağ soğutucuyu söktük,soğutucu içindeki filtrelerde kaçak olup olmadığını anlamak için giriş çıkış kanallarına basınç verdik ve sızdırma olmadı bunun üzerine soğutucunun contalarını değiştirerek gei taktık.Aracın soğutma ünitesini yağdan arındırmak için 4-5 defa suyu değiştirdik.Tamircim aracı 3-4 gün su ile kullan içindeki kalacak yağıda temizleyelim sonra antifiriz koyalım dedi.Aracı aldım eve yetiştim su haznesinin kapağını açıyım dedim araç resmen su kaynatıyordu ve sanki komprasör bağlamışçasına bi basınçlı hava vardı.Ama ne fan çalışıyordu nede göstergede hararet gösteriyordu herşey normaldi.Tamircimi aradığımda su haznesine basınçlı havanın sadece üst kapak contasından gelebileceğini söyledi ve üst kapağı söktü kapakçıya gönderdik, kapakçı kapakta herhangi bir çatlama ve eğrilik olmadığını söyledi.Bu arada tamircim motor bloğu üzerinde (üst kapağın motora bağlandığı kısım) çizikler olduğunu bunların çatlak olabileceğini söyledi ve bunu ancak motoru sökerek anlayabileceğimizi söyledi.Ben motor bloğunun bir darbe olmadan durup dururken çatlamayacağını bilirim öyle kolay bişey değil o bloğun üstten çatlaması ve çatlak olsa yağa su karışırdı diye düşündüm, ancak yağda bir damla bile su yok bu yüzden motoru sökmemeye karar verdim üst kapağı yerleştirmesini istedim.

Aracım hala tamirde yarın almaya gidecem sizlerin önerileri benim için çok önemli biliyosunuzdur motor bloğu 6-7 bin civarında bir parça sökmekte ayrı bir beladır çünkü tüm motor rektefeye gitmek zorunda kalır.Bu arada devir daim pompasıda söküldü problem yok termostatta kaçak vardı termostat değişti.Cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.
Geçmiş olsun. Size su ile dolaşmanızı söyleyen usta büyük bir yanlış yapıp aracın su kaynatmasına sebep olmuş. Aslında aracınıza çok daha zarar vermiş. Bu araçlar sadece su ile asla dolaşmamalıdır. Aracın termostatı 105 dereceye ayarlıdır. Su 100 derecede kaynamaya başladığı için termostat fanı çalıştırmayacaktır. Bu sebeple fan açmamıştır. Araç yağ soğutucusu değişimi yaptığınızda conta yakmamış olsa bile şimdi hararetten yakmış olabilir. Tamamiyle usta hatası. Söylenecek çok fazla şey yok. Üst kapak açılmış bir kere. Artık usta ne derse o olacak gibi. Gelişmeleri bekliyoruz... 
[Resim: nAdl5V.gif]
Bul
Cevapla
#98
Aracı alırken su haznesini kontrol etmiştim hiç yağlanma yoktu yada eski sahibi hazneyi değiştirmiştir bilemiyecem.Şuan tamircideyim üst kapak takılmış usta hala motor bloğunda çatlak olabileceğini söylüyor.Bu sefer antifiriz dolduracam ve hava alma olayını yapmıyor bu usta suyu normal üst hazneen hortumla dolduruyor tmm çık diyor o kendi havasını atar diyor sizce?
Bul
Cevapla
#99
Aracın önceki sahipleri araçlardaki tüm problemleri gizleyerek satıyorlar. Aracın yağ haznesinde yağlanma varsa komple antifriz değişimi yapıp üstüne birde yedek su deposunu temizletip öyle satışa çıkartıyorlar. Bunlar çok ucuz şeyler. Zaten yeni antifriz yağlanana kadar siz farketmiyorsunuz. Aynı şekilde subap sıkıntısı olan araçlarda da aracı sıcak mevsimde aldığınızda fark edemiyorsunuz. Yazın güzel güzel giden araç hava birden soğumaya başlayınca sapıtıyor. O zaman kafaya dank ediyor. Bu araçlar su ile gezmemelidir. Ustanız eşanjör değişiminden sonra sistemdeki yağı araç durur vaziyetteyken temizleyebilirdi. Araca su koyup sizi göndermesi tamamen yanlış bir uygulama. Üst kapak hala açık mı? Son durum ne diyor ustanız?
[Resim: nAdl5V.gif]
Bul
Cevapla
Kardes araba nasıl hararet yapmadı yapmış olması lazım üst kapak conta problemlerinde.anlaşılan yağ soğutucu problemli değil ama bana kalırsa problem asıl oradan kaynaklanıyordu.uzun süre bu şekilde kullanımı sonucu motorda problemli hale gelmiş.usta eğer güvendiğin biriyse herşeyi başında takip sözünü dinle ve yapılan işlemleri fotoğraflarsan parça fotograflari daha net bilgiye ulaşiriz.ayrıca motor kompresyon testi yaptiniz mi.
Bul
Cevapla
Ozan abi yedek su deposunu değiştirmedigi sürece belli oluyor abi biliyorsun temizlemekle yağ kalıntısı tam bitmiyor kendi aracimda temizlesemde gene kalıntılar kalmıştı .suya yağ karışması bizim cruze'da iki sebebten olur.yag soğutucu veya üst kapak contasi başka nedeni olabilir mi abi.
Bul
Cevapla
(26-12-2015, Saat: 16:49)cruze1903 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ozan abi yedek su deposunu değiştirmedigi sürece belli oluyor abi biliyorsun temizlemekle yağ kalıntısı tam bitmiyor kendi aracimda temizlesemde gene kalıntılar kalmıştı .suya yağ karışması bizim cruze'da iki sebebten olur.yag soğutucu veya üst kapak contasi başka nedeni olabilir mi abi.

Yedek su deposu benzin ve özellikle WD40 ile prıl pırıl oluyor. Bu sebeple anlamayabilir aracı satın alacak kişi. Kaldı ki kaç kişi yedek su deposuna bakmayı akıl ediyor orası da ayrı bir muamma. Smile Ben conta sebebi ile sanayiye gelen sadece 1 cruze ile karşılaştım. Diğer hepsi eşanjör rahatsızlığından dolayı geliyorlar. Conta sebebi ile gelen aracın yedek su deposunun son hali şu idi. Aracı bu şekilde kullanmış ve ***** sorunlar silsilesi başlamış. Araç ne zaman gidemez hale gelince bir şekilde bana ulaşmıştı. Üst kapak contasında bir problem vardı ve sorun eşanjör kaynaklıydı. Bu aracın da eşanjör ve üst kapak contası değişiminden sonra ortalama 1 yıldır canavar gibi yollarda. Kaldı ki araçlarımıza sadece su konulmadığı sürece ve soğutma suyuna çok miktarda yağ kaçağı olmadığı sürece hararet yaptırmak pek kolay değil. 

[Resim: yLA6Jj.jpg]
[Resim: zr2jOj.jpg]
[Resim: nAdl5V.gif]
Bul
Cevapla
Aynen abi bence aracı kontrol etmeme sonucu oluşuyor bu durumlar.sürücü devamlı aracın su ve yağını ,motor sesini ayrıca aracına binmeden tekerlerin kontrol etmeli.arkadaşın problemi bence eski sürücüden kaynaklı olabilir.kardeşim aracın kaç km'de.
Bul
Cevapla
Merhaba arkadaşlar üst kapak contası değişti motor daha önce hiç sökülmemiş ve üst kapak contasında da gözle görülür bir problem yoktu.Aynı problem devam ediyor yaklaşık 2000 tl masrafım oldu ve hala çözemedim problemi Sad .Artık napacağımı bilmiyorum aracı servise aldım tüm durumu yapılanları anlattım tamircimin motor bloğundan şüphelendiğinide söyledim bu araçlarda motor bloğunun çatlaması öyle kolay birşey değil ordan olması mümkün değil dedi.şuan tek bakmadığım yer radyatör kaldı acaba radyatör petekleri tıkanmışta radyatöre giren su direk radyatörün üst bölmesinden soğumadanmı geçiyorda kaynama yapıyor kaynama sonucu buharlaşan suda basınç yapıyor olabilir diye düşünmeye başladım.Birde bir arkadaş lpg regülatörüne baktırmamı istedi onunda yapabileceğini söyledi.

Cruze sahiplerindne ricam araçlarını 10 km yol yaptıktan sonra termostattan radyatöre giden hortumu elleriyle sıkarak kontrol edebilirlemi sizdede öyle bir basınç mevcutmu acaba herşey normalde ben mi panik yapıyorum :S
Bul
Cevapla
Kardeşim sen aracı 10 km kullandıktan sonra mi kapağı açıp kaynama olayina bakıyorsun.o sırada kapağı acarsan su zaten yükselmeye başlar fokurdar taşar hava var çünkü içinde.sen aracı ilk calistirmada 5 dk içinde yedek su deposunu acacan dikkatli bir şekilde biri gaza basacak yavaştan eğer li öyle bir durumda su fokurduyorsa sıkıntı vardır demek oluyor benim bildiğim.ayrıca sistemde mevcut su vardır kapağı açtığında taşması normal yani ama dikkatli açmak lazım hele ki araç sicakken yoksa sıcak su fiskirmasi ciddi sonuçlara yol acar!!!
Bul
Cevapla
Bugün aractaki suyu radyatörden boşaltıp 1 e 1 oranda antifirizli su koyduk basıncın %70 i gitti ve fan daha sağlıklı çalışmaya başladı her fan açılıp kapandığında hiç basınç kalmıyor hortumlarda.Sanırım tek sıkıntı antifirizsiz su kullanmaktandı bunuda usta yapmıştı Sad ben antifiriz kullanıyordum bakım diye aracı getirdim su doldurdu.Sorada ne üst kapak bıraktı ne bişe bugün benim ısrarımla antifiriz ekledik.Bir süre aracı izleyecem antifirz oranını biraz daha yükseltecem biliyorsunuz antifriz kaynama noktası 175 derecedir suyla karışınca orana göre düşer bizim araçlarda 105 te fan açtığından sade su olduğu zaman su 100 derecede kaynamaya başlıyor ve gaz haline geçtiğinden basınç yapıyordu.

(28-12-2015, Saat: 01:46)cruze1903 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim sen aracı 10 km kullandıktan sonra mi kapağı açıp kaynama olayina bakıyorsun.o sırada kapağı acarsan su zaten yükselmeye başlar fokurdar taşar hava var çünkü içinde.sen aracı ilk calistirmada 5 dk içinde yedek su deposunu acacan dikkatli bir şekilde biri gaza basacak yavaştan eğer li öyle bir durumda su fokurduyorsa sıkıntı vardır demek oluyor benim bildiğim.ayrıca sistemde mevcut su  vardır kapağı açtığında taşması normal yani ama dikkatli açmak lazım hele ki araç sicakken yoksa  sıcak su fiskirmasi ciddi sonuçlara yol acar!!!

Evet 10 km den sonra bakıyordum bahsettiğin olayı biliyorum benim şikayetim suyun yükselip fokurdamasından değildi radyatör hortumlarındaki aşırı basınç rahatsız ediyordu beni hortumları patlatacak derecede basınç oluyordu şuan o kadar basınç olmuyor.
Bul
Cevapla
Bence aracın daha önce sıkıntısı vardı.sende hiç hararet yapmayan bir üst kapak ve değişmesi.ustanın ogunluk su koyması bence bir problem yaratmadı.daha önce problemler var gibime geldi.neyse eğer bi daha suya yağ karistirirsa bu seferde yağ soğutucu degistircen bilgin olsun.aracın kaç km?
Bul
Cevapla
çok enteresan bi konu
Bul
Cevapla
Aynı sorun bende de var galiba. Yağ soğutma pompası contası ayrı satılıyor mu? birde yeri tam olarak nerede?
Bul
Cevapla
Bende de aynı sorun oluştu sadece oringleri değiştirdim ancak düzen tutmadı 2 gün önce orijinal GM takım halinde yağ soğutucusu değiştirdim şimdilik sorun kalmadı çok şükür başka bir sorunum da yok ama sanırım kronik sorunlardan birisi yağ sogutucusu
Bul
Cevapla
Yag sogutucu degismeyen cruse cok nadir gorunur Smile.
Bul
Cevapla
arkadaşlar yağ soğutucusu değişimi için 1100 tl fiyat çıkardılar bana çok geldi sizce nasıl?
Bul
Cevapla
(01-12-2016, Saat: 14:40)mahiris Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar yağ soğutucusu değişimi için 1100 tl fiyat çıkardılar bana çok geldi sizce nasıl?

Hmmmm! Du bi hesaplayım. Tam 3 tane cruze araca Tap marka komple yağ soğutucu alıp takmak ile aynı değerde. Hayırdır kardeş subap mı değiştiriyorsunuz diye bir sormanızı tavsiye ederim. Üst kapak felan mı açıyorsunuz deyin siz. Onlar anlarlar. 

Sana tavsiyem, internetten tap marka soğutucu üniteyi alıyorsun, 250-300 TL civarı komplesi, bizzat aracımda 2 yıldır kullanıyorum. Maşallah sorunsuz hala. Sonra victor reinz marka sıvı conta da alıyorsunuz 20-25 tl gibi. İlerde olası sızıntıları önlemek için. Bununla ünite üzerindeki tüm conta bölümlerinin yalıtımını yaptırıyorsunuz. Zor değil soğutucu ünite üzerindeki soğutucu plaka çıkartılıp içerisindeki contaların olduğu yer tamamen bu sıvı conta ile yalıtımı yapılmalı. 30 dakikalık bir iş. Kuruduktan sonra da üniteyi aracınıza taktırıp yedek su deposunu temizletiyorsunuz. Ortalama 400 TL gibi bir masraf olur işçilik dahil. 500-600 de diyebilirler ustasına göre. Ne kadar sövüş o kadar cepte sıcaklık yapar onlara göre. Bu 1100 TL fiyat çeken arkadaşlara selam olsun. 

Orjinal ünite en fazla 450-550 TL arasında. Komple ünite. Sadece soğutucu plaka değil. Bir o kadar da işçilik almak ayıp. Soygunculuk. Gaspa girer. Allah ıslah etsin! Bunlar oruç ta tutup, namaz da kılarlar ha! Böyle diyorum, kızıyorum, biraz bodozlama giriyorum bu meseleye kusura bakmayın ama öyle. Günah! 

Geçmiş olsun.
[Resim: nAdl5V.gif]
Bul
Cevapla
ozan abi'nin dediklerini uygula.seni soymaya calısmıslar kardesim.dediği gibi parcayı ve sıvı contayı int.siparis ettir.sonra işin ehli bir usta bul.basit iş.yanlız sistemden su iyi temizlenmeli iyi bir usta olmalı.yedek su deposunu değiştir.yeni bir antifiriz su karısımı ayarlanacak yüzde 50 antifiriz yüzde 50 su.tamamdır.isçilik 100 tl yeterli.250-300 yag sogutucu+30 sıvı conta+yedek su deposu(orjinal tavsiye ederim) 100 tl+antiriz 20-30 tl arası+100 iscilik olsa=550 tl max yani.
Bul
Cevapla
herkese iyi akşamlar uzun zamandır forumu takip ediyorum gerçekten çok faydalı şeyler paylaşılıyor. cruze ls aracım var benimde. bu konu başlığını okuduğumda bende yedek su deposunu açtım baktım hatta bakmakla kalmıyıp bi miktarını hortum yardımıyla aldım. sonuç bu herhalde çoğu arkadaşın başına gelen benimde başımda şuan??

[Resim: MvLrNk.jpg]
Bul
Cevapla
Merhaba arkadaşlar.
Konuyu tekrardan canlandırıyorum kusurabakmayınız. 13 Eylül 2018 de chevrolet cruze ls 2010 170.000 km de araç aldım.Aldıktan 10 gün sonra suya yağ katmaya başladı.Yağ soğutucusundan olduğunu söylediler bende komple orjinali ile değiştirdim.Sonrasında kontrol amaçlı tekrar gittim yağda azalma ve suya karışma devam ediyordu.Tekrar yağ soğutucusunu söktük teste gönderdik sonucunda yağ soğutucusu sağlam çıktı.Sonrasında motor üst kapağını söktük teste gönderdik conta ve üst kapak sağlam çıktı.salı günü Alt blok teste gidecek onu bekliyorum.üst kapağı test eden usta blokta içerden çatlak olduğunu söyledi.Bunun nedenlerinden ise antifiriz yerine su konması ve 5x30 yağ yerine 10x40 kullanmaları olduğunu söyledi ve ekledi aracı satanın bu arızayı bildiğini size söylememiştir dedi.Bende alt blok çatlak çıkması durumunda tutanaklarla birlikte mahkeme yoluna gideceğim.Sizlerden ricam blok da çatlak sonucu suya yağ katılması problemini yaşayan var mı veya böyle bir şey mümkün müdür ?
Bul
Cevapla
S. a arkadaşlar benim araç 3 bin km de 1-1.5 litre yag eksiliyor edirne de ***** opel den anlayan Bi kişi var zaten ona segman atmaya 6-7 bin masrafı olur dedi ilk defa cruze aldım ama bu kadar tutarmı masraf ben o paraya dizel araca rektefiye yaparım yaptıran yada fiyatını 3 asagı 5 yukarı bilen arkadas varmı birde segman atılması yeterli olurmu yada ne bileyim segmana gerek kalmadan Baska kronik bişeyi varmı cruze ların bilmiyorum
Bul
Cevapla
bende de motor yağ sızdırmaya başladı.aracı geçen yazın izmirden doğuş otodan aldım 2011 hb cruze .bursa ***** soğuk antifriz koyalım dedim koyduk,keşke koymasaydık. aradım satıcı firmayı sordum araçlara ege de antifiriz koymazmısınız diye,yok dedi komik bir durum. motor heryerinden yağ sızdırmaya başladı neyse würth ün katkısı vardı elimde yağ a ilave ettim 90% sızıntı kesildi yağ sogutucunun contalarını değiştirttik .şimdi yağ sızıntısı görülmüyor ama gaza basınca su şarıltı sesi gelmeye başladı .3 gün aracı kullanmadık akü bitmiş kapılar açılmıyor ,anahtar da dönmüyor araç kilitli. deli olcam bir önceki sahibi kazmaymış herhalde.
Bul
Cevapla
Selam arkadaşlar, yarın 2013 Cruz alıyorum, araçta motor suyuna yağ karıştığı tespit edildi.ankarada bu işten anlayan iyi bir usta tavsiyesi alabilirmiyim.
Bul
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Cruze Otomatik Vites sorunları daos009 342 100,341 24-11-2019, Saat: 18:19
Son Yorum: Seca2
Exclamation Cruze USB Okumama Sorunu a.milli38 0 35 23-11-2019, Saat: 22:52
Son Yorum: a.milli38
  Cruze Teyp Açılma sorunu elyas 28 8,026 19-11-2019, Saat: 08:25
Son Yorum: hdundar
  Cruze anlık yokuşta gaz yememesi.! cevatgoksoy 0 79 11-11-2019, Saat: 11:46
Son Yorum: cevatgoksoy
  Cruze - Elektrikli Katlanır Dış Dikiz Aynaları daos009 695 183,386 02-11-2019, Saat: 13:03
Son Yorum: aliizzet86

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi