Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cruze Kadran(Gösterge Paneli) Söküm & Temizleme/Instrument Panel Removal and Cleaning
#1
Merhaba değerli Cruze sahibi kullanıcılar. Araçlarımıza olan sevgimiz git gide büyüyor bunu kabul ediyoruz ama ara sıra canımızı sıkan ufak meseleler aldığımız zevkin faydasını birazcık azaltıyor. Bu ufak sıkıntılardan biri de hemen önümüzde duran o mükemmel görüntüyü veren kadran panelinin tozlanması. Aracı alalı henüz 1 sene olmadı ama ilk sahibi muhtemelen iç temizliği yaptırırken temizliği yapanların basınçlı hava tutması sebebi ile aracımın paneline oldukça fazla toz kaçmış ve zamanla burada pis bir görüntü oluşturmuş. Bilhassa güneşli günlerde panele yansıyan güneş sebebi ile LCD üzerindeki yazıların okunamayışı ve çok kirli bir görüntünün olması hasebi ile bugün hem kendi göz zevkim için hem de sizin faydanıza olacak bir temizlik işlemini sizlerle paylaşmak istedim. ***** temizlik konusunda yabancı forumlar da dahil olmak üzere hiç bir veri bulamadım. Var olanlarda da elle tutulur bir şey yok. Hatta bazı servisler bazı arkadaşlara bu panelin temizlenmesinin imkansız olduğunu ve değiştirilmesi gerektiğini söylemiş. Bu sebeple kolları sıvayıp yeni bir başlık altında ne işlemler yaptığımı yine sizlerle paylaşıyorum. Biliyorum bir çoğunuz bu tozdan şikayetçi. Bu işin çocuk oyuncağı olduğunu size ispatlıyor ve başka yararlı paylaşımlarda görüşmek üzere esenlikler diliyorum. Artık resimlerin konuşması gerekiyor. Şimdiden kolay gelsin...

.::Sırasıyla İşlemlere Ait Resimler::.

[Resim: JY4Q0j.jpg][Resim: yMl0B7.jpg][Resim: RYVnWa.jpg][Resim: Nq4ZaY.jpg][Resim: EYqPGq.jpg][Resim: ogZOG7.jpg][Resim: vELjkp.jpg][Resim: Pqol87.jpg][Resim: ogZOGq.jpg][Resim: La4bkz.jpg]
[Resim: nAdl5V.gif]
Bul
Alıntı
#2
Ellerine sağlık çok güzel bir işlem ve anlatım olmuş, konuyu sabit yapıyorum.
Biliyorsan karşındakine saygından da olsa sessiz kalma, Bilmeyip savunan ve bağıranlara kalmasın meydan.
Bilgi Güçtür, Öğret , Kullan, Uygula...
Araç Kitapçıkları için tıklayınız...
Alıntı
#3
Eyvallah. Teşekkürler. Smile
[Resim: nAdl5V.gif]
Bul
Alıntı
#4
ben onu sökeyim kırmadan geri takayım sonra uzaya gitme hazırlıklarına start verim Smile
güzel ve titiz çalışma tebrikler Smile
Bul
Alıntı
#5
Sağolasın Özgür. O kadar abartılacak kadar zor değil. Biraz cesaret ve sabır gerekli.
[Resim: nAdl5V.gif]
Bul
Alıntı
#6
Anlatım ve resimler için çok teşekkürler. Kaç zamandır bu işlemi yapmak istiyordum da göstergenin nasıl söküleceğini bilemiyordum.
Bul
Alıntı
#7
Rica ederim. Kolay gelsin diyelim size.
[Resim: nAdl5V.gif]
Bul
Alıntı
#8
güzel çalışma.elinize sağlık
Bul
Alıntı
#9
pek zahmetli işmiş..
[Resim: 1241524656_chevy_camaro_transformer.gif]
Bul
Alıntı
#10
Bu pazar benimde yapmam lazım. Kadranın içi çok pis görünüyor. Tekrar toz almaması için ince bir sünger koymayı düşünüyorum kamla kadran arasına sizce nasıl olur.
Bul
Alıntı
#11
Aslında camla kadran arasına ince şeffaf çift taraflı bant yapıştırılıp toz alma işlemi önlenebilir. Bunu söktükten sonra düşünmüştüm fakat araç içerisindeki ısı değişimleri çok fazla. Sabit olacak şekilde uygulanacak ve orada olduğu sırıtmayacak bir şey ile toza karşı izole edilebilir. Ama çokta gerek olduğunu düşünmüyorum. İç temizlik yaparken hava tutmasınlar yeter. Hava tutulduğu için çok miktarda toz buradan içeri kaçıyor.
[Resim: nAdl5V.gif]
Bul
Alıntı
#12
ellerine sağlık kardeşim süper anlatım
Bul
Alıntı
#13
Eyvallah sağolasın.
[Resim: nAdl5V.gif]
Bul
Alıntı
#14
Geçen bende bu işlemleri yaptim.fakat benimki hız göstergesinin tarafındaki camdan gelen tikirilti sesine binayen çıkardım.Ama çıkarırken 3 tane falan klips kırdım Smile.neyse yaponla yapistirdim.hem tozunu temizledim mis gibi oldu.hemde camda boşluk vardır onu sabitledim.su an ses yok.he bu arada japon yapisticisi cama geldi sildim sildim geçmedi böyle kalıp gibi oldu panik yaşadım bir anlık hemen yandaki kaportaciya yolum düştü.tinerle neyseki çıkardım -).eyw ozan abi değerli bir paylaşım.
Bul
Alıntı
#15
zor mu hocam çıkarması 3 tane kıracak kadar ?
Bul
Alıntı
#16
Curuz modelindeki arabamın gösterge paneli çalışmıyor
Bul
Alıntı
#17
KM ciye veya oto elektronikçisine gotureceksiniz , gosterge panelinin besleme devresi bozulmuş.
Bul
Alıntı
#18
elinize sağlık bende konsolu sökmek zorunda kaldım söktükçe sevmeye başladım gayet kolay toplanan sökülen bi araba yapmışlar Big Grin
glade parfün yüzünden konsolda piano black parça 4 lü düğmesi hava çıkışlarının altındaki gri u şeklindeki plastiğin bi kısmı boyası kabardı çıktı söküp boyacıya verdim şuan parıl parıl parlıyo Smile
Bul
Alıntı
#19
Wink 
(17-01-2017, Saat: 00:31)secen demiş ki: elinize sağlık bende konsolu sökmek zorunda kaldım söktükçe sevmeye başladım gayet kolay toplanan sökülen bi araba yapmışlar Big Grin
glade parfün yüzünden konsolda piano black parça 4 lü düğmesi hava çıkışlarının altındaki gri u şeklindeki plastiğin bi kısmı boyası kabardı çıktı söküp boyacıya verdim şuan parıl parıl parlıyo Smile

Wink
[Resim: nAdl5V.gif]
Bul
Alıntı


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Cruze Otomatik Vites sorunları daos009 352 123,920 12-10-2020, Saat: 14:36
Son Mesaj: yusufk53
  Cruze - Chevrolet Cruze Sahipleri Listesi ve Yeni Kayıtlar gencay35 1,077 207,226 30-09-2020, Saat: 11:31
Son Mesaj: Ahmetgd38
  2013 MODEL CHEVROLET CRUZE 1.6 SPORT PLUS Jesur 1 79 28-09-2020, Saat: 18:18
Son Mesaj: abluka
  Cruze almayin diyen yetkili servis ustasi? muratogretmen25 2 134 22-09-2020, Saat: 22:50
Son Mesaj: yusufk53
  Cruze stop lambası sorunu Arf19 0 78 08-09-2020, Saat: 19:49
Son Mesaj: Arf19

Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi